ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی کارت های گرافیک گیمینگ GTX 1070 Ti توسط ایسوس

شرکت ایسوس که یکی از سازندگان مطرح کارت های گرافیک حرفه ای مخصوص بازی در جهان به شمار می رود و انتخاب اول بسیاری از گیمرهای حرفه ای است، اخیراً از کارت های مبتنی بر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

شرکت ایسوس که یکی از سازندگان مطرح کارت های گرافیک حرفه ای مخصوص بازی در جهان به شمار می رود و انتخاب اول بسیاری از گیمرهای حرفه ای است، اخیراً از کارت های مبتنی بر چیپ های گرافیکی NVIDIA GTX 1070Ti خود رونمایی کرده.

در ادامه شما را به مطالعه بیانیه رسمی شرکت ایسوس در خصوص این کارت های گرافیک دعوت می نماییم:

ایسوس برند نخست کارت گرافیک های گیمینگ در جهان، برای کارت گرافیک های سری GTX 1070 Ti سنگ تمام گذاشت! در حال حاضر ایسوس 5 مدل برای سه سری مختلف از کارت گرافیک های مبتنی بر تراشه گرافیکی GTX 1070 Ti تولید و عرضه کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

ROG STRIX GTX 1070 Ti: کاملترین و قدرتمندترین

ایسوس برای گیمر های وفادار خود در سری ROG STRIX، دو مدل با نام های ROG-STRIX-GTX1070Ti-A8G-GAMING و ROG-STRIX-GTX1070Ti-8G-GAMING را معرفی کرده است. در مدل ROG-STRIX-GTX1070Ti-A8G-GAMING بالاترین فرکانس هسته در بین همه کارت گرافیک های تولید شده این سری در جهان، با فرکانس بوست 1759 مگاهرتز، عرضه شده. دستیابی به چنین فرکانس بالایی با کمک قطعات با استاندارد SAP II، خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme، خنک سازی توسط خنک کننده مجهز به فناوری MaxContact و فن های لبه دار ابداعی با استاندارد ضد نفوذ IP5X میسر شده است.

کارت گرافیک ROG-STRIX-GTX1070Ti-A8G-GAMING، بهره مند از بالاترین فرکانس هسته در بین همه کارت گرافیک های تولید شده این سری در جهان.

ایسوس برای نهایت شخصی سازی هم مانند سایر مدلهای ROG STRIX، امکان استفاده از سیستم همگام سازی شده Aura Sync در پشت و روی کارت گرافیک را برای ROG STRIX GTX 1070 Ti مهیا کرده است.

Cerberus GTX 1070 Ti: با دوام و ماندگار

ایسوس با معرفی سری Cerberus، معنای جدیدی به دوام بالا و گیمینگ با هر بودجه ای را به دنیای کارت گرافیک آورده است. Cerberus GTX 1070 Ti نیز در دو مدل CERBERUS-GTX1070TI-A8G و CERBERUS-GTX1070TI-8G عرضه شده که مدل CERBERUS-GTX1070TI-A8G با فرکانس بوست 1746 مگاهرتز می تواند بازی ها را با بالاترین جزئیات اجرا کند.

کارت گرافیک CERBERUS-GTX1070TI-A8G که آزمون های متوالی 144 ساعته را تحت بار کامل سپری کرده.

در پروسه تولید، ایسوس، این کارت گرافیک را به مدت 144 ساعت متوالی در بار کامل با نرم افزار 3DMark مورد آزمون قرار داده است تا از پایداری آن در ماراتن های گیمینگ طولانی اطمینان حاصل کند. این میزان آزمون پایداری، 15 برابر استاندارد صنعتی است. در این سری هم مانند مدل های ROG از قطعات با کیفیت و فن با استاندارد IP5X استفاده شده تا دوام و کیفیت به بهترین شکل ممکن حفظ گردد.

Turbo GTX 1070 Ti: طول عمر بالا

در کارت گرافیک TURBO-GTX1070Ti-8G نیز به منظور افزایش دوام، از فن بلبرینگی دوگانه با طول عمر دو برابری استفاده شده و قطعات به کار رفته در مدار تغذیه نیز از SAP II می باشد.

کارت گرافیک ASUS-TURBO-GTX1070TI-8G از فن بلبرینگی دوگانه با طول عمر دو برابری بهره می برد.

این کارت گرافیک نیز مانند تمام کارت گرافیک های ایسوس با نرم افزار GPU Tweak II سازگار بوده و به سادگی می توانید از بهینه سازی سیستم توسط این نرم افزار، استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • milad
    milad | ۷ آبان ۱۳۹۶

    قیمت؟

مطالب پیشنهادی