ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام احتمالا تا ماه آینده چیپست اسنپدراگون 845 را معرفی می کند

قبلا خبرهایی در مورد پیش خرید سری اول چیپست های اسنپدراگون 845 توسط سامسونگ برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام منتشر شده بود و حالا تاریخ احتمالی عرضه آنها ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

قبلا خبرهایی در مورد پیش خرید سری اول چیپست های اسنپدراگون 845 توسط سامسونگ برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام منتشر شده بود و حالا تاریخ احتمالی عرضه آنها مشخص شده است.

بر این اساس کمپانی آمریکایی احتمالا در رویداد «Snapdragon Technology Summit» که ماه آینده برگزار می شود از نسل جدید چیپست های خود با عنوان «اسنپدراگون 845» رونمایی خواهد کرد.

تاریخ و مکان برگزاری Snapdragon Technology Summit توسط کوالکام اعلام نشده اما یکی از کارت دعوت های این رویداد که در سایت چینی «ویبو» منتشر شده، حاکی از برگزاری آن طی روزهای سیزدهم تا هفدهم آبان ماه در جزیره هاوایی است. گفتنی است اسنپدراگون 845 احتمالاً هشت هسته 64 بیتی خواهد داشت و  با حداکثر فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز عمل خواهد کرد. علاوه بر این به لطف همکاری کوالکام و کمپانی «TSMC» این چپست ها از معماری 7 نانومتری بهره خواهند گرفت.

اگر به یاد داشته باشید کوالکام چیپست «اسنپدراگون 835» را طی مراسمی در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد اما به نظر می رسد قصد دارد مدل جدید را یک ماه زودتر عرضه کند.

البته باید در نظر باشیم که کاربران برای بهره گیری از مغز متفکر جدید کوالکام احتمالا باید تا بهار منتظر معرفی اسمارت فون های جدید بمانند و همزمان با نوشدن سال موبایل های خود را با مدل های جدیدتر عوض کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۸ آبان ۱۳۹۶

    چرخه معرفی گوشی شده ۶ ماه یکبار
    تا نوت ۸ به دست مردم رسیده اس ۹

    تا اس ۹ برسه نوت ۹

مطالب پیشنهادی