ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر افشا شده از گلکسی اس 9 به حذف جک هدفون اشاره دارد

با معرفی مهم ترین پرچمداران سال 2017، کم کم به انتشار شایعات و تصاویر تلفن های پرطرفدار سال 2018 نزدیک تر می شویم. در این بین مهم ترین بحثی که در دنیای موبایل مطرح شده، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

با معرفی مهم ترین پرچمداران سال 2017، کم کم به انتشار شایعات و تصاویر تلفن های پرطرفدار سال 2018 نزدیک تر می شویم. در این بین مهم ترین بحثی که در دنیای موبایل مطرح شده، احتمال ادغام اسکنر اثر انگشت با نمایشگر در پرچمداران پرفروش است که تا این لحظه، خبر رسمی یا قطعی از وجود قابلیت مذکور در محصولات مورد نظر منتشر نشده است.

امروز اما منابع چینی تصاویر جدیدی از طرح پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را افشا کرده اند که در توضیحات آن ها به احتمال ادغام حسگر اثر انگشت با نمایشگر (یا انتقال دوباره آن به پنل پشتی) اشاره شده است.

قابلیت تشخیص چهره سه بعدی احتمالاً در گلکسی اس 9 حضور خواهد داشت

در کنار مبحث اسکنر اثر انگشت، تصاویر جدید از حضور قابلیت تشخیص چهره ایمن تر در پرچمداران 2018 سامسونگ خبر می دهند که شامل سنسورهای سه بعدی نیز می شود. در صورت صحت ماجرا، احتمالاً سامسونگ با بهره گیری از حسگرهای عمق سنج در کنار اسکنر عنبیه، مستقیماً به رقابت با قابلیت FaceID اپل خواهد رفت که البته این ویژگی نیز هنوز به دست مشتریان نرسیده و از عملکرد آن در استفاده روزمره اطلاعی در دست نیست.

در این میان شاید نزدیک ترین خبر به واقعیت، حذف جک هدفون از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس باشد که احتمال انجام آن توسط سامسونگ و پیوستن به جمع اکثر تولیدکنندگانی که به درگاه USB-C اکتفا کرده اند، منطقی به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که با توجه به تصاویر موجود، طراحی پرچمداران 2018 سامسونگ نسبت به مدل های سال 2017 تفاوت چندانی نداشته و تنها حاشیه های نمایشگر در بالا و پایین اندکی باریک تر شده است.

گفتنی است در تصاویر اخیر به حضور دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز اشاره شده که هر دو مورد از نوع دوگانه خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ali zade
    ali zade | ۹ آبان ۱۳۹۶

    تنها چیزی که در مورد سامسونگ می شود گفت این هستیم که نشسته ببین شرکت عظیم و نوآور اپل چکار میکنه تا بدون هیچ کم و کاستی ازش کپی کند ظاهر گوشی که کپی کاری از آیفون ایکس است بقیه موارد هم که دیگه هیچی ، سامسونگ دمپایی ساز خوبی هست، خخخخ

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۹ آبان ۱۳۹۶

      حذف جک هدفون نوآوریه یا دوربین چشم وزغی؟?

    • Sorena
      Sorena | ۹ آبان ۱۳۹۶

      خدایی اگه نظر میدین یکم از اون مسئله اصلاع داشته باشین s8 و note 8 که زود تر از آیفون x اومدش

  • thepjt
    thepjt | ۹ آبان ۱۳۹۶

    امیدوارم این نسخه هم مثل اس5 کم فروش کنه و همه برن همون اس8 رو بخرن ... که سامسونگ نیاد الکی جک هدفون حذف کنه.

    امیدم به سامسونگ بود .... خیلی زور داره بهترین هدفون های سنهایزر و سایر مارک های معتبر رو آدم داشته باشه و بعد بخواد با تبدیل به گوشی وصلش کنه.

    الهی اپل به خاک سیاه بشینه با این حذف که انجام داد و همه هم نه گذاشتند نه برداشتند سریع مثل میمون اداشو در آوردند .. ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی