ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iMac Pro را در کنفرانس FCPX به نمایش گذاشت

اواسط خرداد ماه امسال بود که کمپانی اپل از قدرتمندترین کامپیوتر آی مک خود تحت عنوان «iMac Pro» رونمایی کرد و حالا شرکت ساکن کوپرتینو در کنفرانس «Final Cut Pro X» یک دستگاه از این ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۳

اواسط خرداد ماه امسال بود که کمپانی اپل از قدرتمندترین کامپیوتر آی مک خود تحت عنوان «iMac Pro» رونمایی کرد و حالا شرکت ساکن کوپرتینو در کنفرانس «Final Cut Pro X» یک دستگاه از این رایانه را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

iMac Pro برای حفظ تمایز از رنگ و تجهیزات جانبی مخصوص بهره می‌برد

آی مک پرو که برای کاربران حرفه ای و تدوین کنندگان ویدیو توسعه یافته، از شاسی مشابهی با آی مک های معمولی بهره می برد اما برای ایجاد تمایز، از رنگ مخصوص «خاکستری فضایی» برخوردار شده و با تجهیزات جانبی ویژه ای از جمله کیبورد، ترَک پد و ماوس Magic که منحصراً برای این مدل در نظر گرفته شده اند، به دست مشتریان خواهد رسید.

iMac Pro از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد و در بالاترین مدل، به پردازنده 18 هسته ای Xeon اینتل در کنار کارت گرافیک «Radeon Pro Vega» و رم 128 گیگابایتی مجهز شده است. نمایشگر 27 اینچی 5K رتینا، درگاه اِترنت 10 گیگابیتی و فضای ذخیره سازی 4 ترابایتی نیز از دیگر مشخصات محصول اپل هستند.

لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران تصور می کردند با ورود آی مک پرو، اپل تولید «Mac Pro» را متوقف خواهد کرد که شرکت ابتدای امسال به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد.

گفتنی است هنوز تاریخ دقیق عرضه iMac Pro به بازار مشخص نشده اما اپل قول داده کامپیوتر مورد بحث را نهایتاً تا آخر سال جاری میلادی (اوایل دی ماه) با شروع قیمت از 4999 دلار روانه بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عادل حقیقی
    عادل حقیقی | ۸ آبان ۱۳۹۶

    عجب قولیه من کامپیوترم دو گیگ رم داره
    گوشیم چهار گیگ
    این ۱۲۸ گیگ

مطالب پیشنهادی