ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ NavBar Animations؛ انیمیشن های جذاب برای نوار ناوبری اندروید

بر خلاف چیزهایی مثل تم و پکیج آیکن که به راحتی در اندروید شخصی سازی می شوند، تعویض نوار ناوبری پایین صفحه کار خیلی راحتی نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد. معمولا اکثر اپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

بر خلاف چیزهایی مثل تم و پکیج آیکن که به راحتی در اندروید شخصی سازی می شوند، تعویض نوار ناوبری پایین صفحه کار خیلی راحتی نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد. معمولا اکثر اپ هایی که از پس این کار بر می آیند دسترسی روت را طلب می کنند، و همانطور که می دانید روت کردن دیوایس کاری است که تعداد کمی از اندرویدی ها به آن علاقه دارند.

اما نکته خوشحال کننده اینجاست که همیشه در اندروید یک استثناء هم پیدا می شود. اپلیکیشن NavBar Animations که امروز معرفی می کنیم یک اپلیکیشن استثنایی برای کسانی است که می خواهند بدون روت کردن گجت ظاهر نوار ناوبری را کمی دستکاری کنند و به آن زینت ببخشند.

NavBar Animations در ظاهر نوار ناوبری شما دستی نمی برد، بلکه فقط به آن یک سری انیمیشن اضافه می کند تا با هر بار فشردن دکمه ها شاهد آن ها باشید. انیمیشن ها در 14 دسته مختلف طبقه بندی شده اند و تنوع خوبی دارند، هر چند که همه آن ها از ابتدا برایتان آزاد نیستند.

در نسخه رایگان اپلیکیشن فقط می توانید به پنج دسته از انیمیشن ها دسترسی داشته باشید، اما خوشبختانه همین تعداد محدود هم به قدر کافی زیبا و جذاب هستند که شما را به استفاده از اپلیکیشن ترغیب کنند.

اپلیکیشن NavBar Animations صرفا یک ویترین از این انیمیشن هاست و متأسفانه تنظیمات زیادی در اختیارتان قرار نمی دهد. تنها کاری که می توانید با آن انجام بدهید انتخاب و نشاندن انیمیشن ها روی نوار ناوبری است که البته امکانات شخصی سازی مختصری را هم در آن می بینید.

به عنوان مثال می توانید برای اپ زمان نمایش انیمیشن ها را تعیین کنید: این که فقط در حالت لمس کوتاه اجرا شوند، یا این که با نگه داشتن انگشت روی آیکن های نوار ناوبری هم آن ها را ببینید.

تعیین سرعت انیمیشن یا تغییر رنگ هاله اطراف آن ها هم گزینه های دیگری هستند که در تنظیمات NavBar Animations مشاهده خواهید کرد. هر چند که این گزینه ها محدودند اما بزرگترین مشکل اپلیکیشن نیستند.

آزاردهنده ترین موضوع در مورد NavBar Animations تبلیغات تمام صفحه ای هستند که موقع باز کردن منوها ظاهر می شوند و با هیچ روشی به جز ارتقای اپ به نسخه کامل از بین نمی روند.

با این حساب اگر انیمیشن های اپ را پسندیدید، شاید خرید نسخه کامل ایده بدی نباشد که هم از تبلیغات خلاص شوید و هم به زیباترین انیمیشن های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

NavBar Animations را می توانید همین حالا و به رایگان از لینک های زیر دانلود کنید. توجه داشته باشید که این اپ برای اجرا حداقل به اندروید 5.0 لالی پاپ احتیاج دارد.

دانلود از گوگل پلی  - دانلود از لینک کمکی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۹ آبان ۱۳۹۶

    مرسی اپ خفنیه اما مصرف باتری اینطور نرم افزارها چطوره در صورت فعال بودن 24 ساعت؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

      قطعا مصرف باتری از حالت نرمال بیشتر میشه، اما بعید می دونم تأثیرش خیلی محسوس باشه. حداقل من در تست دو روزه ای که انجام دادم تغییر زیادی رو احساس نکردم.

مطالب پیشنهادی