ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به زودی می توانید استوری های اینستاگرام را دو برابر بزرگ تر ببینید

اینستاگرام این روزها با تغییرات فراوانش توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. آن ها ابتدا قابلیت لایو دو نفره را به اپلیکیشن آوردند و سپس شاهد عرضه ابزار خلاقانه جدیدی با نام ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

اینستاگرام این روزها با تغییرات فراوانش توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. آن ها ابتدا قابلیت لایو دو نفره را به اپلیکیشن آوردند و سپس شاهد عرضه ابزار خلاقانه جدیدی با نام Superzoom بودیم که کاربران به کمک آن می توانند ویدیوهای جالبی بسازند. حالا هم نوبت به بخش استوری ها رسیده است.

نزدیک به 800 میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند

در نسخه کنونی اینستاگرام، استوری ها در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن قرار داشته و پیش از کلیک روی هر کدام می توانید پیش نمایشی از آن ها ببینید. تغییرات جدید جایگاه این نوار را عوض نمی کند بلکه استوری ها را در قسمتی متفاوت و با اندازه بزرگ تر نمایش می دهد.

به عبارت دیگر، نمایش استوری ها اکنون به بالای صفحه محدود نشده و میان پست ها نواری متفاوت برای این قسمت در نظر گرفته شده است. استوری هایی که در اینجا نمایش داده می شوند دو برابر اندازه استوری های بالای صفحه بوده و بنابراین کاربر می تواند راحت تر پیش نمایش آن ها را ببیند؛ به دو روش متفاوت استوری ها را تماشا کنید.

همچنان مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به عرضه جهانی می رسد اما بعضی کاربران iOS هم اکنون می توانند از آن استفاده کنند. جالب اینجاست بدانید بخش استوری اینستاگرام که یک کپی از برنامه اسنپ چت به حساب می آید روزانه 250 میلیون کاربر فعال دارد. ساعاتی پیش نیز اینستاگرام قابلیت جدید «استاپ موشن» را به صورت آزمایشی منتشر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی