ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنگاپور به شهروندان سالخورده اش کدنویسی می آموزد

با وجود آنکه که بسیاری از شهروندان سالخورده سراسر دنیا هنوز در حال هضم کردن مفهومی به نام اینترنت هستند شهروندان کهن سال سنگاپور آستین هایشان را بالا زده اند تا کدنویسی بیاموزند. در هفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

با وجود آنکه که بسیاری از شهروندان سالخورده سراسر دنیا هنوز در حال هضم کردن مفهومی به نام اینترنت هستند شهروندان کهن سال سنگاپور آستین هایشان را بالا زده اند تا کدنویسی بیاموزند.

در هفته ای که گذشت کتابخانه های این کشور با یک جنبش جهانی به نام «ساعت کدنویسی» همراه شدند و پذیرای افراد بالای ۵۰ سال بودند تا به آنها کدنویسی بیاموزند. در این برنامه شرکت کنندگان و همراهانشان می توانستند در صورت تمایل کدنویسی در محیط سوئیفت را یاد بگیرند.

اضافه کنیم که خود این برنامه آموزشی نیز بخشی از طرحی بود که دولت سنگاپور برای همگام نمودن شهورندان سالخورده خود با قطار سریع السیر تکنولوژی کلید زده است.

تاکنون ۱۸۰ کشور دنیا با جنبش ساعت کدنویسی همراه شده اند

گفتنی است جنبش موسوم به «ساعت کدنویسی» تا الان در ۱۸۰ کشور دنیا اجرا شده و در جریان آن بالغ بر ۱۰۰ میلیون نفر آموزش دیده اند. در جریان این کلاس ها مشارکت کنندگان می توانند با استفاده از آیپد و اپ Playgrounds سوئیفت ساعتی را صرف یادگیری اصول اولیه برنامه نویسی نمایند

البته باید اضافه کنیم که شرکت کنندگان در این کلاس ها سطح بالایی از مهارت کدنویسی را دریافت نخواهند کرد و قطعا نمی توانند مانند حرفه ای های این عرصه عمل کنند اما این احتمال می رود که حضورشان در کلاس های یک ساعته علاقه مندی شان به این عرصه را بیدار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرالبلوشی
    امیرالبلوشی | ۹ آبان ۱۳۹۶

    ای خداااااا سالمند هم نشودیم کد نویسی به ما یاد بدن???

  • amir hasani
    amir hasani | ۹ آبان ۱۳۹۶

    ?

مطالب پیشنهادی