ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آسان خرید به دنبال ایده‌های نو برای افزایش قدرت خرید شهروندان

در سال‌های اخیر برخی طرح‌ها از سوی بانک‌ها ارائه شده‌اند که هدف اصلی آنها توانمندسازی شهروندان و افزایش قدرت خرید آنها بوده است؛ طرح‌هایی که از سوی دیگر تلاش می‌کردند تا فروشندگان را نیز راضی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۱

در سال‌های اخیر برخی طرح‌ها از سوی بانک‌ها ارائه شده‌اند که هدف اصلی آنها توانمندسازی شهروندان و افزایش قدرت خرید آنها بوده است؛ طرح‌هایی که از سوی دیگر تلاش می‌کردند تا فروشندگان را نیز راضی نگه دارند. یکی از همین طرح‌ها، «آسان خرید» متعلق به بانک تجارت است.

در قالب این طرح مشتریان بانک می توانند وجوه مورد نظر خود برای خرید هر گونه کالا و خدمات را در بانک سپرده گذاری کرده و علاوه بر دریافت سود سپرده، کالایی تا سقف 200 میلیون تومان را علاوه بر دریافت سود سپرده خود به صورت اقساط یکساله خریداری کنند.

در طرح آسان‌خرید، مشتری با افتتاح حساب در بانک تجارت می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌هایی تعیین شده که در این طرح عضو هستند و اسامی‌شان در وبسایت رسمی این سامانه قابل مشاهده است، کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تا سقف 200 میلیون تومان و کارمزد اندک از آنها خریداری کنند. تعداد و رقم این اقساط نیز به صورت یک توافق دوجانبه بین خریدار و فروشنده حاصل می‌شود ولی نهایتا باید در بازده زمانی یک‌ساله صورت پذیرد. در این بین بانک تجارت نیز بازپرداخت اقساط را برای فروشندگان تضمین می نماید.

این طرح حالا دست به یک فراخوان عمومی برای جشنواره ایده های جذاب و خلاقانه پیرامون آسان خرید زده که همه می‌توانند در آن شرکت کرده و ایده‌های خود را مطرح نمایند. این جشنواره همزمان با نمایشگاه ITE (تراکنش) امسال برگزار شده و به دنبال افراد و یا تیم های خلاق استارتاپی می گردد تا از خلاقیت آنها در طرح مورد اشاره استفاده کند.

بانک تجارت به همراه شرکت کارت اعتباری کیش، پس از داوری در بین ایده های برتر، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند و همکاری را با افراد ایده‌پرداز آغاز خواهند کرد. اما پیش از همکاری جوایزی نیز به بهترین ایده‌ها تعلق خواهد گرفت که به ترتیب برای سه ایده برتر یک دستگاه مک بوک، یک دستگاه تلفن همراه آیفون 8 و یک دستگاه موبایل سامسونگ گلکسی نوت 8 خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید در وب سایت این سامانه تا تاریخ چهاردهم آبان ماه ایده خود را ثبت کنید. هر فرد می تواند ایده های خود را در قالب یک فایل به همراه توضیحاتی مختصر برای اجرای هرچه بهتر و بهبود کارایی بازاریابی طرح آسان خرید ارسال نماید.

پس از پایان فرصت ایده‌پردازی در ۱۴ آبان، داوری بین نظرات ارسال شده در بازه زمانی یک هفته ای یعنی از چهاردهم تا بیستم آبان شروع خواهد شد، سپس با آغاز روز بیست و دوم آبان ماه جوایز برتر به ایده های برنده اهدا شده و همکاری با ایده‌پردازان آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • z12
    z12 | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    هههههه
    آدم خندش میگیره

مطالب پیشنهادی