ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل «هایسنس هالی» با نمایشگر HD پلاس معرفی شد

کمپانی چینی «هایسنس» که در زمینه تولید خانگی با کیفیت شناخته شده است، از موبایل جدید خود به نام «هایسنس هالی» رونمایی کرد. این موبایل میان رده از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی چینی «هایسنس» که در زمینه تولید خانگی با کیفیت شناخته شده است، از موبایل جدید خود به نام «هایسنس هالی» رونمایی کرد.

این موبایل میان رده از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 430 با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه بهره می برد.

از نکات جالب این موبایل می توان به نسبت تصویر 18:9 نمایشگر و بدنه مرکب از شیشه و فلز آن اشاره کرد.

تمام کلیدهای فیزیکی دستگاه در لبه راست قرار دارند و اسکنر اثر انگشت نیز در پنل عقب تعبیه شده است. افزایش علاقه کاربران به ثبت تصاویر سلفی باعث شده روند تعیین سنسور دوربین های اصلی و سلفی تغییر کند و در این اسمارت فون سنسور دوربین عقب 12 مگاپیکسلی است در حالی که دوربین جلو به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

علاوه بر این تصاویر سلفی ثبت شده از طریق بهینه سازی های نرم افزاری پیش فرض کیفیت بالاتری نیز پیدا می کنند. از دیگر مشخصات هایسنس هالی می توان به جک 3.5 میلیمتری صدا، پشتیبانی از دو سیم کارت 4G و فرستنده مادون قرمز اشاره کرد.

در حال حاضر تنها نسخه مشکی این موبایل با قیمت 210 دلار عرضه شده، اما در آینده نزدیک به رنگ های گلد و آبی مرجانی نیز به بازار راه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    حاشیه های چپو راست نمایشگر با توجه به صفحه 18:9 اش یکم زیاده، الان تولید کننده های دیگه حاشیه بالا و پایین رو هم کم کردنچه برسه به طرفین

  • Mohammad Daryabiyan
    Mohammad Daryabiyan | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    زیباست ?????????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی