ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Video Compress؛ ساده ترین ابزار کاهش حجم ویدیو برای آیفون

همه ما دوست داریم که موقع فیلمبرداری از یک صحنه بهترین کیفیت صدا و تصویر را داشته باشیم. اما مشکل اینجاست که ویدیوهای با کیفیت به طرز عجیبی حجیم هم هستند و این موضوع می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

همه ما دوست داریم که موقع فیلمبرداری از یک صحنه بهترین کیفیت صدا و تصویر را داشته باشیم. اما مشکل اینجاست که ویدیوهای با کیفیت به طرز عجیبی حجیم هم هستند و این موضوع می تواند برای ذخیره سازی یا آپلود و اشتراک گذاری آن ها مشکل ساز شود.

برای همین در چنین مواقعی می توان از اپلیکیشن های فشرده ساز برای کاهش حجم ویدیوها کمک گرفت. اپلیکیشن Video Compress که امروز معرفی می کنیم، تجربه ای فوق العاده لذت بخش از فشرده سازی ویدیوها را در پلتفرم iOS برایتان به ارمغان می آورد.

این اپلیکیشن 6 مگابایتی ساده ترین راه ممکن برای فشرده سازی را در اختیار شما قرار داده: ویدیوهایتان را به آن بدهید و فقط با یک «سوایپ» ساده، خروجی را با کیفیت و حجم دلخواه تحویل بگیرید.

Video Compress می تواند با همین روش، حجم سنگین ترین ویدیوها را به %50 درصد حجم اولیه و حتی کمتر کاهش بدهد. خوشبختانه در Video Compress برای فشرده سازی ویدیوها هیچ محدودیتی ندارید، و نکته عالی این که بر خلاف بسیاری از فشرده سازهای iOS در این اپلیکیشن روی خروجی ها شاهد هیچ گونه نشان و واترمارکی نخواهید بود.

Video Compress می تواند خروجی ها را در دو فرمت mp4 و mov تحویل تان بدهد که کیفیت نهایی ویدیو هم مستقیما به انتخاب شما از بین این دو بستگی دارد. اما ترجیحا بهتر است که خروجی ها را در فرمت mp4 ذخیره کنید تا در گستره وسیع تری از دیوایس ها شاهد پخش آن ها باشید.

این اپلیکیشن فوق العاده اگر چه فشرده سازی ویدیوها را به طرز باورنکردنی ای ساده کرده، اما قابلیت ویژه دیگری در خود ندارد. معمولا اپلیکیشن های این چنینی در کنار فشرده سازی ویدیو ابزار دیگری برای تنظیم نسبت تصویر و برش زدن ویدیو یا تغییر رزولوشن هم در اختیار کاربران قرار می دهند که متأسفانه از آن ها در Video Compress خبری نیست.

البته توسعه دهنده این اپ در اقدامی عجیب برای برش زدن و ریسایز کردن و کارهای دیگری مثل اعمال افکت روی ویدیوها، اپلیکیشن های جداگانه ای در اپ استور منتشر کرده که همگی را باید به طور جداگانه دانلود کنید. از آن جا که هر سه اپ دیگر درست مثل Video Compress رایگان هستند، عجیب است که همه شان در یک اپلیکیشن واحد در اختیار کاربران قرار نگرفته اند.

اما در هر صورت نمی توان کتمان کرد که هر سه اپلیکیشن Video Cut، Video Crop و Video Effect کارشان را به نحو احسن انجام می دهند و می توانند مکمل خوبی برای Video Compress باشند. تمامی این اپلیکیشن ها را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور دانلود کرده و تجربه لذت بخشی از ویرایش ویدیوها داشته باشید.

دانلود از اپ استور 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    لطفا نمونه های مشابه هم باری انمدروید معرفی کنید.ممنون.

    • Shahriar
      Shahriar | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

      تصحیح:برای - اندروید

مطالب پیشنهادی