ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نیروگاه بادی مایکروسافت هلند
تکنولوژی

مایکروسافت از دومین پروژه نیروگاه بادی خود در اروپا پرده برداشت

مایکروسافت امروز اعلام کرد که قصد دارد دومین نیروگاه بادی اروپایی خود را در هلند و با توان ۱۸۰ مگاوات بنا کند. البته تولید و نصب تمام توربین ها و بهره برداری از این مزرعه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

مایکروسافت امروز اعلام کرد که قصد دارد دومین نیروگاه بادی اروپایی خود را در هلند و با توان ۱۸۰ مگاوات بنا کند.

البته تولید و نصب تمام توربین ها و بهره برداری از این مزرعه انرژی تجدید پذیر قرار است توسط کمپانی Vattenfall به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تولید انرژی در اروپا انجام گیرد و مایکروسافت تنها خریدار تمام برق تولیدی آن خواهد بود.

انرژی تولیدی نیروگاه مورد بحث قرار است برق مورد نیاز دیتاسنتر بزرگ مایکروسافت در هلند را تامین نماید. این دیتا سنتر حکم هاب منطقه ای شرکت ردموندی برای ارائه خدمات پردازش ابری به مشتریان اروپایی، آسیای غربی و آفریقا را دارد. لازم به ذکر است که نیروگاه مورد اشاره در نزدیکی دیتاسنتر مایکروسافت بنا می شود و برق آن به صورت مستقیم در اختیار سرورها قرار می گیرد. مایکروسافت معتقد است که این بهینه ترین راه برای تامین انرژی مورد نیازش است.

شرکت ردموندی در بیانیه ای که به مناسبت آغاز علمیات اجرایی نیروگاه بادی Vattenfall منتشر کرده آورده است که سرمایه گذاری برای تامین انرژی از طریق احداث پروژه های محلی علاوه بر تامین ارزان تر انرژی می تواند فرصت های شغلی و اقتصادی جدیدی را نیز پیش رو ساکنین محلی قرار دهد.

لازم به ذکر است که کسب و کار خدمات ابری مایکروسافت حالا به یکی از منابع اصلی درآمدی این شرکت تبدیل شده، به نحوی که طبق آخرین گزارش مالی این شرکت بیش از ۱۶ میلیارد دلار از درآمدهای کمپانی در سه ماهه گذشته از این طریق حاصل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • XiiX
    XiiX | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    چقد این مایکروسافت خز و خیل و بدور از تکنولوژی روزه، وقتی میشه با انرژی هسته ای حق مسلم همه، برق تولید کرد و در کنار اندک کشورهایی که این تکنولوژی فوق پیشرفته رو دارن قرار گرفت چرا میری دنبال فرفره بازی

مطالب پیشنهادی