ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل HTC U11 Life در دو مدل Sense و Android One معرفی شد

کمپانی HTC امروز در کنار موبایل پرچمدار U11 Plus از خانواده میان رده U11 Life هم رونمایی کرد که در دو مدل Android One و Sense عرضه می شود. مدل Sense از رابط کاربری HTC ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی HTC امروز در کنار موبایل پرچمدار U11 Plus از خانواده میان رده U11 Life هم رونمایی کرد که در دو مدل Android One و Sense عرضه می شود. مدل Sense از رابط کاربری HTC و اندروید 7.1 نوقا بهره مند بوده و به صورت همزمان، دستیار گوگل و آمازون الکسا روی آن نصب شده اند. برخلاف مدل Sense که در آمریکای شمالی عرضه می شود، مدل Android One به همراه اندروید 8.0 خالص راه خود را به اقصی نقاط جهان باز می کند.

گذشته از این موضوع، دو مدل خانواده HTC 11 Life تقریباً یکسان هستند و تفاوت خاصی میان شان به چشم نمی خورد. فارغ از اینکه U11 Life را در چه منطقه ای می خرید، می توانید منتظر دستیابی به نمایشگر 5.2 اینچی از نوع Super LCD با رزولوشن 1080p باشید و و استاندارد IP67، مقاومت دستگاه در برابر گرد و خاک و آب (تا عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه) را تضمین می کند.

چیپست اسنپدراگون 630 کوالکام در نقش قلب تپنده دو دستگاه ظاهر می شود و برای مدل Sense، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که در مدل Android One، به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی افزایش می یابد. سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته و درست مثل موبایل های پیشین سری U، از طراحی «سطح مایع» HTC استفاده شده است که بسیار مقاوم بوده و با حرکت دادن موبایل، سبب تغییر رنگ اندک بدنه می شوند.

دوربین اصلی و 16 مگاپیکسلی U11 Life، با گشودگی دهانه لنز f/2.0 قادر به ضبط ویدیوهای 4K است و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش LED بهره مند شده. در مقابل نیز سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/2.0 به چشم می خورد که ثبت تصاویر با کیفیت سلفی و ویدیوهای 1080p را تضمین می کند. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی دو دستگاه، از طریق پورت USB-C شارژ می شود و ضمناً خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست.

U11 Life یکبار دیگر از تکنولوژی Edge Sense بهره می برد که در واقع با فشار دادن طرفین دستگاه، برخی فعالیت ها را امکان پذیر می سازد. از طرف دیگر، ایربادهای USonic کمپانی تایوانی هم در جعبه محصول قرار دارند. مدل Sense از همین امروز با قیمت 349 دلار در آمریکا عرضه شده و به صورت انحصاری از سوی اپراتور T-Mobile به دست مشتریان می رسد. در همین حال هنوز صحبتی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه مدل Android One به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Milaaad666
    Milaaad666 | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    nice

  • 401914125
    401914125 | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    میمرد بی حاشیه میزد ? ? ? ? ?

    • Abolfazl Mandi
      Abolfazl Mandi | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

      این یعنی میانردست
      میانرده هاشون رو که بی حاشیه نمیزنن واسه قیمتش
      اون مدل یو یازده پلاسش تقریبا بی حاشیست داداش

    • 401914125
      401914125 | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

      حلا نسل گوشی های بی حاشیه هست حتی میانرده ها وارزان قیمت ها مثالش
      lg q6
      honor 7x
      و.....

مطالب پیشنهادی