ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی God of War منتشر شد

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار یکی از موردانتظار ترین انحصاری های پلی استیشن 4 یعنی God of War، سازندگان بازی در استودیو سانتا مونیکا، اطلاعات بیشتری را از این عنوان منتشر می کنند. در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار یکی از موردانتظار ترین انحصاری های پلی استیشن 4 یعنی God of War، سازندگان بازی در استودیو سانتا مونیکا، اطلاعات بیشتری را از این عنوان منتشر می کنند.

در همین راستا، به تازگی، تریلر جدیدی از بخش داستانی God of War منتشر شده که با وجود نمایش ندادن بخش های از گیم پلی بازی، اطلاعاتی را از بخش داستانی آن در اختیار شما قرار می دهد.

در این ما با داستان «تامور» روبرو هستیم. غول بزرگی قصد دارد تا برای محافظت از مردم منطقه، دیوار بزرگی را بنا نماید. به دلیل مشکلات تامور و پسرش، کار ساخت دیوار به تعویق افتاده و او در نهایت، وارد دگیری با ثور، یکی از مهم ترین خدایان اسکاندیناوی می شود. در نهایت، تامور در مقابل ثور شکست خورده و سرنوشت سرزمین میدگارد، برای همیشه تغییر می کند.

باید منتظر ماند و دید که این تریلر، چگونه به خط اصلی داستان بازی ربط پیدا خواهد کرد، هنوز اطلاعات دقیق تری از خط داستانی بازی منتشر نشده و شما تا آن زمان می توانید تا از این تریلر زیبا لذت ببرید.

عنوان God of War در اوایل سال 2018 میلادی، برای پلی استیشن 4 به صورت انحصاری عرضه خواهد شد. کریتوس، شخصیت اصلی سه گانه بازی، در این عنوان نیز به عنوان کاراکتر اصلی حضور خواهد داشت اما هنوز اطلاعاتی از چگونگی کشیده شدن کار این شخصیت به جنگ با خدایان اسکاندیناوی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mohsen .fashion
    mohsen .fashion | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

    بدبخت اونایی که ایکس باکس دارن دیدن این ویدیوها واسشون شکنجست....قیافه اونایی که یه انحصاری سونی رو میبینن چه شکلی میشه???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی