ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات ZirNevisYabBot؛ زیرنویس فیلم ها را از تلگرام بگیرید

پیدا کردن زیرنویس فارسی برای فیلم و سریال حقیقتا کار سختی نیست. بسیاری ترجیح می دهند که این جستجوی زیرنویس را از گوگل انجام بدهند تا پس از باز و بسته کردن چند لینک بالاخره ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

پیدا کردن زیرنویس فارسی برای فیلم و سریال حقیقتا کار سختی نیست. بسیاری ترجیح می دهند که این جستجوی زیرنویس را از گوگل انجام بدهند تا پس از باز و بسته کردن چند لینک بالاخره به نتیجه دلخواه خود برسند. اما اگر برای دانلود زیرنویس فارسی روشی ساده تر و سریع تر می خواهید، بد نیست که نیم نگاهی هم به ربات های تلگرام داشته باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات ZirNevisYabBot را برایتان معرفی کنیم. این ربات کاربردی می تواند در کسری از ثانیه زیرنویس فارسی فیلم ها و سریال های محبوب تان را پیدا کرده و مستقیما لینک دانلود را در اختیارتان قرار بدهد.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی ZirNevisYabBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ربات روی start/ ضربه بزنید.

ربات زیرنویس یاب برای یافتن زیرنویس هیچ محدودیتی پیش پایتان نمی گذارد. تنها کاری که لازم است در آن انجام بدهید، وارد کردن عنوان فیلم یا سریال به زبان انگلیسی است تا نتایج برایتان به نمایش در بیایند.

زیرنویس یاب در کنار ارائه زیرنویس های فارسی اطلاعات مفیدی در مورد فیلم مورد جستجوی تان هم ارائه می دهد؛ اطلاعاتی مثل ژانر، سال تولید و لینک و امتیاز آن در IMDB تا پیش از تماشا بتوانید در اینترنت گشتی بزنید و برای دیدن یا ندیدن فیلم بهتر تصمیم بگیرید. همچنین زیرنویس محبوب ترین فیلم ها و سریال های هر هفته هم در بخشی به نام «داغ هفته» به شما ارائه می شوند.

زیرنویس یاب معمولا در یافتن زیرنویس فیلم های جدید عملکرد موفقیت آمیزی را به نمایش می گذارد، اما شاید برای فیلم و سریال های قدیمی در آن به نتیجه مطلوب نرسید. با این وجود سازندگان ربات بخشی را هم به «درخواست زیرنویس» از سوی کاربران اختصاص داده اند تا با دریافت بازخورد آرشیو زیرنویس هایشان را تکمیل کنند.

طبق بازخوردهایی که از کاربران دریافت کردیم به نظر می رسد که توسعه دهندگان ربات درخواست ها را با سرعت بسیار خوبی پاسخ می دهند که امیدواریم این روند خوب و مثبت ادامه دار باشد.

زیرنویس یاب شاید آرشیو زیرنویس خیلی کاملی نداشته باشد، اما سرعت بالایش در جستجو و ارائه لینک دانلود زیرنویس ها می تواند دلیل خوبی باشد که از آن در تلگرام استفاده کنید. در انتها توجه داشته باشید که این ربات اگر چه برای استفاده کاملا رایگان است، اما امکانات ویژه دیگری مثل ارائه لینک دانلود فیلم ها را هم دارد که فقط با پرداخت حق اشتراک می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ALI RAFIEE
    ALI RAFIEE | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    این ربات رو من باهاش زیرنویس دانلود میکنم @sublobot همه زیرنویس هارم داره

  • ALI RAFIEE
    ALI RAFIEE | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    سلام این ربات دیگه کار نمیکنه

  • m8n
    m8n | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    مشکل الان نبود زیرنویس نیست بلکه نبود فیلمه که هرچی سایت بودن بستن :/

    • zxczxc
      zxczxc | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

      داداش فیلم داره اتفاقا :| لینک مستقیم میده! از بخش پشتیبانی یه لینک گرفتم واسه تست سرعت، سرعتشونم عالیه :| موندم چرا تا الان اینو کشف نکرده بودم :((

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی