ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل وان پلاس 5T برای اولین بار در رویداد هفته گیم پاریس رویت شد

در میان تمام شایعات و گمانه زنی ها، پیت لائو، مدیرعامل کمپانی وان پلاس امروز یک تیر و دو نشان زد و در تازه ترین پست خود، نه تنها نام موبایل بعدی کمپانی یعنی OnePlus ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

در میان تمام شایعات و گمانه زنی ها، پیت لائو، مدیرعامل کمپانی وان پلاس امروز یک تیر و دو نشان زد و در تازه ترین پست خود، نه تنها نام موبایل بعدی کمپانی یعنی OnePlus 5T را تایید کرد بلکه اعلام نمود این دستگاه به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون عرضه می شود. بنابراین شایعات درباره نام گذاری محصول بعدی وان پلاس حقیقت داشتند.

تصویر تیزر وان پلاس نشان می دهد که 5T از نظر ابعاد تفاوت چندانی با وان پلاس 5 ندارد اما به خاطر حاشیه باریک تر، نمایشگری بزرگ تر خواهد داشت. دقیقاً به همین شکل، آیفون X هم که ابعاد کوچکتری نسبت به آیفون 7 پلاس دارد توانسته نمایشگری بزرگ تر را در خود جای دهد. گفتنی است وان پلاس 5، نمایشگری 5.5 اینچی دارد.

به تازگی تصویری از یک موبایل تازه در فضای مجازی منتشر شده که به احتمال زیاد، به وان پلاس 5T تعلق دارد. الساندرو پالمارینی، یکی از بازیکنان مسابقات ورزش های الکترونیکی اخیراً در توییتی، تصویر بالا را منتشر کرده که موبایلی با حاشیه کمتر نسبت به وان پلاس 5 را نمایش می دهد.

با توجه به اینکه وان پلاس، اسپانسر تیم پالمارینی در مسابقات ورزش های الکترونیکی است، می توان با قطعیت گفت که این تصویر واقعی بوده و صحت دارد. ناگفته نماند که تصویر مورد اشاره در هفته گیم پاریس به ثبت رسیده که کماکان در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mtaahaa
    Mtaahaa | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    بنظرم من حیث المجموع این گوشی می تونه بهترین گوشی جهان باشه

    • thepjt
      thepjt | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

      به نظر منم همینطور ... وان پلاس فوق العاده هستش. فوق العاده.

  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    با قیمت مناسب بیاد ارزش خرید داره، الان وان پلاس 5 قیمتش بین 1.9 تا 2 میلیون هست، 5T با قیمتی 2.2 میلیون توجیح خرید داره

مطالب پیشنهادی