ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان این ماه دو سرویس ایکس باکس گلد و پلی استیشن پلاس مشخص شدند

با نزدیک شدن به پایان ماه، مشترکین سرویس گلد مایکروسافت و پلی استیشن پلاس سونی، از مزایای داشتن اشتراک این سرویس ها در ماه آینده میلادی با خبر خواهند شد. حال و به همین مناسبت، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

با نزدیک شدن به پایان ماه، مشترکین سرویس گلد مایکروسافت و پلی استیشن پلاس سونی، از مزایای داشتن اشتراک این سرویس ها در ماه آینده میلادی با خبر خواهند شد.

حال و به همین مناسبت، مایکروسافت لیست بازی های رایگان روی پلتفرم های ایکس باکس 360  و ایکس باکس وان و سونی لیست بازی هایی که در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 رایگان خواهند بود را منتشر کرده اند.

روی کنسول ایکس باکس وان، بازی مسابقه ای TrackMania Turbo از ابتدای ماه و تا انتهای آن، رایگان خواهد بود و عنوان Tales From the Borderland که یک اسپین آف برای سری Borderland محسوب می شود، در اواسط ماه نوامبر برای این پلتفرم رایگان خواهد شد. این بازی در زمان انتشار، با واکنش خوبی از سمت منتقدان و هواداران سری Borderland روبرو شد.

در کنسول ایکس باکس 360 نیز، بازی Nights Into Dreams تا اواسط ماه رایگان بوده و پس از آن، بازی اکشن اول شخص ماجرایی  Deadfall Adventures، برای این کنسول رایگان خواهد شد. بهتر است بدانید که بازی های این کنسول نیز، با استفاده از قابلیت مخصوص کنسول ایکس باکس وان برای اجرای کردن بازی های ایکس باکس 360، روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هم در دسترس خواهند بود.

همچنین عنوان The Turing Test که در ماه گذشته میلادی برای دارندگان کنسول مایکروسافت رایگان شده بود، هنوز و تا تاریخ 16 نوامبر، در دسترس مشترکین گلد به صورت رایگان قرار خواهد گرفت.

در مجموع، لیست عناوین رایگان روی پلتفرم های کنسولی مایکروسافت به شرح زیر است:

ایکس باکس وان

TrackMania Turbo - تمام ماه

Tales From the Borderlands - از 15 نوامبر تا 15 دسامبر
The Turing Test - تا 15 نوامبر

ایکس باکس 360

Nights Into Dreams

Deadfall Adventures

در ادامه، سونی نیز لیست بازی های رایگان مشترکین پلی استیشن پلاس در ماه جاری میلادی را منتشر کرده است. در کنسول پلی استیشن 4،  بازی استراتژی Worms Battlegrounds و عنوان پلتفرمر  Bound از چهار روز دیگر برای این پلتفرم رایگان خواهند شد.

همچنین به مناسبت سالگرد عرضه دستگاه پلی استیشن وی آر، بازی Until Dawn: Rush of Blood برای مدت طولانی تر و تا ابتدای سال 2018 میلادی برای این پلتفرم رایگان خواهد بود.

همچنین دارندگان کنسول پلی استیشن 3، به صورت رایگان به بازی های  R-Type Dimensions و Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.  کنسول پلی استیشن ویتا نیز از بازی های Broken Sword 5: The Serpent's Curse و Dungeon Punks تا انتهای ماه بهره خواهد برد.

تمام عناوین ذکر شده، از روز گذشته تا روز 5 ام ماه آینده میلادی، روی پلتفرم های سونی به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس خواهند بود. همچنین اگر از عناوین خوب ماه گذشته سرویس پلی استیشن پلاس یعنی قسمت پنجم سری متال گیر سالید و Amnesia Collection، بی بهره مانده اید، بهتر است بدانید که این عناوین، هنوز به صورت رایگان در دسترس هستند.

همچنین بازی رایگان ماه گذشته پلی استیشن وی آر، تا 4 روز دیگر در دسترس کاربران این پلتفرم قرار خواهد داشت. همچنین تخفیف های این هفته فروشگاه پلی استیشن، از هم اکنون برای کاربران ریجن های مختلف، در دسترس خواهند بود.

در نهایت، لیست بازی های رایگان پلتفرم های سونی به شرح زیر است:

پلی استیشن 4

  • Bound
  • Dungeon Punks Cross-Buy with Vita
  • Until Dawn: Rush of Blood
  • Worms Battlegrounds

پلی استیشن 3

  • R-Type Dimensions
  • Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic

پلی استیشن ویتا

  • Broken Sword 5: The Serpent's Curse
  • Dungeon Punks
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی