ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت میزو Meizu
تکنولوژی

همکاری میزو و مدیاتک برای عرضه رقیب حسگر Face ID

یکی از مقامات ارشد کمپانی میزو (Meizu) در حساب توییتری خود اعلام کرد که این شرکت طی یک همکاری مشترک با شرکت مدیاتک قصد دارد بهترین تکنولوژی تشخیص چهره را برای موبایل های هوشمند توسعه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

یکی از مقامات ارشد کمپانی میزو (Meizu) در حساب توییتری خود اعلام کرد که این شرکت طی یک همکاری مشترک با شرکت مدیاتک قصد دارد بهترین تکنولوژی تشخیص چهره را برای موبایل های هوشمند توسعه دهد.

این فرد همچنین مدعی شده که تکنولوژی مذکور تا میانه های سال ۲۰۱۸ آماده عرضه به بازار خواهد شد و می توان شاهد استفاده از آن در برخی پرچمداران سال آینده میلادی بود.

با این تفاسیر می بایست انتظار معرفی یک موبایل هیجان انگیز از میزو را در سال آینده داشته باشیم، چرا که علاوه بر تکنولوژی مورد اشاره، مدیرعامل کمپانی نیز پیش از این وعده یک موبایل با نمایشگر بدون حاشیه واقعی را در سال ۲۰۱۸ داده بود. باید دید در صورت نهایی شدن تکنولوژی تشخیص چهره میزو، شاهد حذف سنسور اثر انگشت از موبایل های این شرکت خواهیم بود یا نه.

کمپانی چینی علاوه بر همکاری مشترک با مدیاتک، برنامه هایی نیز برای همکاری با دیگر چیپ سازان مطرح دنیا از جمله سامسونگ و کوالکام دارد، گرچه هنوز مشخص نیست که محصول نهایی این همکاری ها چه تکنولوژی هایی خواهد بود و می بایست انتظار ارائه نتیجه آنها را در چه زمانی داشته باشیم.

لازم به یادآوری است که آخرین پرچمدار میزو یعنی موبایل PRO 7 Plus از چیپست هلیو X30 مدیاتک بهره می برد، در حالی که در سال های قبل شاهد استفاده از اگزینوس های سامسونگ در موبایل های این شرکت بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin Shayegan
    Amin Shayegan | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    این چینیا ایده درست حسابی ندارن ولی اگه یه ایده گیر بیارن از اولش ام بهتر درست میکنن

مطالب پیشنهادی