ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Reverse Video Backwards؛ ویدیوهای معکوس بسازید

زمانی اجرای تکنیک فیلمبرداری وارونه به نرم افزارهای حرفه ای و دوربین های گران قیمت احتیاج داشت، ولی خوشبختانه این روزها معمولی ترین اسمارت فون ها هم می توانند از پس این کار بر بیایند. فیلمبرداری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

زمانی اجرای تکنیک فیلمبرداری وارونه به نرم افزارهای حرفه ای و دوربین های گران قیمت احتیاج داشت، ولی خوشبختانه این روزها معمولی ترین اسمارت فون ها هم می توانند از پس این کار بر بیایند. فیلمبرداری وارونه یکی از حقه های قدیمی سینماست که فیلم برداران برای خلق سکانس های حیرت آور از آن استفاده می کنند.

مثال های به کارگیری این تکنیک را مطمئنا همگی دیده اید: لیوان شکسته ای که دوباره سالم و پر از آب می شود، خرده کاغذهایی که دوباره به شکل ورقه در می آیند یا حتی جوجه هایی که دوباره به تخم باز می گردند.

اگر شما هم دوست دارید که چنین ویدیوهایی را با موبایل اندرویدی تان بسازید، اپلیکیشن Reverse Video Backwards را از دست ندهید.

به لطف امکانات قدرتمند این اپلیکیشن می توانید هم ویدیوهای گالری و هم ویدیوهایی که در لحظه می گیرید را به شکل معکوس درآورید. Reverse Video Backwards برای این کار ابزار گوناگونی در اختیارتان قرار می دهد تا کاملا بر ویدیوی خروجی مسلط باشید.

حذف صدا یکی از مفیدترین ابزار اپلیکیشن به حساب می آید. به لطف آن می توانید صدای ویدیوی معکوس شده را حذف و موزیک دلخواهتان را جایگزینش کنید. قابلیت خوب دیگری هم که در اختیار دارید، امکان تنظیم سرعت وارونگی است. Reverse Video Backwards می تواند ویدیوها را تا حد 0.25 سرعت اصلی کند کرده یا به میزان 1.75 برابر سرعت اصلی تندتر کند که هر کدام در موقعیت خاصی کاربرد دارند.

همچنین قبل از این که ویدیویی را معکوس کنید، امکان برش زدن آن از نقاط دلخواه را هم دارید. نکته خوب این که در به روز رسانی های بعدی مبدل فایل به صورت درون برنامه ای هم به اپلیکیشن اضافه می شود تا حجم خروجی ها دقیقا همان چیزی باشد که انتظارش را داشته اید.

اما Reverse Video Backwards به جز ویرایش ویدیوها، یک ویرایشگر عکس کاربردی هم هست. امکاناتی مثل ساخت کلاژ، تغییر نسبت تصویر، اضافه کردن قاب های فانتزی و اعمال فیلترهای زیبا روی تصاویر کارهایی هستند که این اپلیکیشن به خوبی از پس آن ها هم بر می آید.

خوشبختانه خروجی تان چه ویدیو باشد و چه عکس، هیچ اثری از واترمارک روی آن مشاهده نمی کنید که یکی از نکات مثبت اپلیکیشن به حساب می آید. البته باید در Reverse Video Backwards مثل بسیاری از اپلیکیشن های رایگان انتظار دیدن تبلیغات را هم داشته باشید؛ تبلیغاتی که گاهی شدیدا آزار دهنده می شوند.

البته این تبلیغات مزاحم تنها در شرایطی ظاهر می شوند که موقع کار با اپ به اینترنت متصل باشید و خوشبختانه در حالت آفلاین ظاهر نمی شوند. بنابراین توصیه می کنیم که هر وقت قصد کار در محیط اپ را داشتید، اول از همه بابت خاموش بودن وای فای خاطر جمع شوید.

اگر می خواهید که با تکنیک وارونه سازی ویدیو صحنه های حیرت آور خلق کنید، Reverse Video Backwards را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دانلود نمایید.

دانلود از گوگل پلی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    این آپ واقعا خوبه ولی خیلی تبلیغات داره و تو هر برنامه دیگه باشی خود کار تبلیغاتش بالا میاد با این که برنامه بسته هست اعصب منو که خورد کرد پاکش کردم

مطالب پیشنهادی