ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خشم اسطوره؛ احتمال خروج فراری از مسابقات فرمول یک

رقابت های فرمول یک از سال 1950 میلادی در حال برگزاری است و فراری به عنوان برجسته ترین تیم تاریخ این مسابقات پیروزی در بیش از 227 مسابقه، 16 عنوان قهرمانی تیمی و 15 عنوان ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

رقابت های فرمول یک از سال 1950 میلادی در حال برگزاری است و فراری به عنوان برجسته ترین تیم تاریخ این مسابقات پیروزی در بیش از 227 مسابقه، 16 عنوان قهرمانی تیمی و 15 عنوان قهرمانی انفرادی را در کارنامه خود ثبت کرده و با اختلاف از باقی تیم های شرکت کننده جلوتر است.

حال اما به نظر می رسد که صاحبان جدید فرمول یک یعنی لیبرتی مدیا با مدیران فراری به مشکل خورده اند و اگر به یک توافق نهایی نرسند، احتمال این که فراری از فرمول یک خارج شود بسیار بالا خواهد بود.

سرجیو مارکیونه رئیس شرکت فراری اعلام کرده است که اگر لیبرتی مدیا، قوانین جدید ثبت شده در سال 2021 میلادی را تغییر ندهد از فرمول یک خارج خواهد شد.

در وهله اول فراری تضمین این مسئله را می خواهد که به عنوان مشهور ترین برند حاضر در رقابت های فرمول یک، مبلغ 100 میلیون دلاری که هر ساله از برگزار کنندگان این رقابت ها به دلیل سابقه و تاریخچه این شرکت، دریافت می کند به روال سابق ادامه داشته باشد.

مارکیونه اضافه می کند که لیبرتی مدیا را به عنوان صاحبان جدید این رقابت ها درک می کند، اما اگر در ادامه شرایط برای حضور نام فراری مهیا نباشد و از نظر تجاری حضور آن ها مفید واقع نشود، فراری دیگر در این میدان بازی نخواهد کرد.

ما در سه شنبه آینده جلسه ای برگزار خواهیم کرد و من می خواهم با ذهن باز در این جلسه شرکت کنم و هدف ما ترک فرمول یک نیست و ما هرگز به دنبال این مسئله نبوده ایم.

بیرون کشیدن از دنیای فرمول یک می تواند از نظر مالی برای ما بسیار سودمند باشد، زیرا فرمول یک امروزه هزینه بسیار زیادی بر روی دست تیم ها می گذارد.

همچنین مارکیونه پس از این که با این سوال مواجه شد که چه حسی به عنوان رئیسی دارد که فراری را از فرمول یک پس از 70 سال خارج کرده است، گفت:"من یک میلیون ایده جایگزین دیگر برای آن دارم، من بر روی یک استراتژی متفاوت کار خواهم کرد و آن را جایگزین سیستم فعلی مان خواهم کرد". گرچه همچنان منظور مارکیونه از استراتژی متفاوت معلوم نیست.

او ادامه می دهد:"پیامدهای مالی در پی انتخاب های غلط می تواند برای فراری بسیار گران تمام شود".

در هر صورت پس از دست رفتن فهرمانی، آن هم 3 مسابقه مانده به پایان فصل، باعث شده تا فراری که بیش از 10 سال از آخرین قهرمانی خود در رقابت های فرمول یک گذشته است به صورت جدی به فکر ترک این رقابت ها باشد.

باید منتظر ماند و دید که افسانه حضور خودروهای فراری در مسابقات فرمول یک که حالا کمرنگ تر از هر زمان دیگری شده است به پایان خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Henrietta Fernando
    Henrietta Fernando | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    سلام،
    این برای اطلاع عموم مردم است که خانم هنریتا فرناندو، قرض دهنده وام خصوصی، یک فرصت مالی برای هر کسی که نیازمند کمک مالی است، افتتاح کرده است. ما وام با نرخ بهره 2٪ برای افراد، شرکت ها و شرکت ها را تحت شرایط و شرایط روشن و قابل درک قرار می دهیم. امروز از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

مطالب پیشنهادی