ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه و شخصیت جدیدی برای بازی Overwatch معرفی شدند

کمپانی بیلیزارد به پشتیبانی فوق العاده از بازی های خود معروف است. بازی Overwatch، جدیدترین ای پی این کمپانی، تا کنون با واکنش بسیار خوبی از سمت هوادران و منتقدان بازی های ویدیویی روبرو شده و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

کمپانی بیلیزارد به پشتیبانی فوق العاده از بازی های خود معروف است. بازی Overwatch، جدیدترین ای پی این کمپانی، تا کنون با واکنش بسیار خوبی از سمت هوادران و منتقدان بازی های ویدیویی روبرو شده و بیلیزارد قصد دارد تا با عرضه آپدیت ها و به روزرسانی های بیشتر، این بازی را حتی به اثری بهتر از چیزی که در حال حاضر است، تبدیل کند.

به همین دلیل، به تازگی، قهرمان و نقشه جدیدی برای این بازی معرفی شده است. قهرمان جدید بازی، «مویرا» نام دارد. او علاوه بر نجات جان افراد تیم خودی، قادر به حملات سنگین به اعضای تیم روبرو نیز خواهد بود.

قابلیت های ویژه این شخصیت به شرح زیر هستند:

  • Bionic Grasp: با وجود داشتن این قابلیت، مویرا با دست چپ خود قادر به احیا سلامتی هم تیمی ها خود بوده و با دست راستش نیز، توانایی شلیک به نیروهای مقابل را خواهد داشت، در صورت کسر سلامتی از فرد تیم مقابل، سلامتی مویرا افزایش خواهد یافت.
  • Bionic Orb: مویرا به هاله بزرگی از انرژی دسترسی داشته که با شلیک آن، از سلامتی اعضای دشمن کم شده و در صورت برخورد با اعضای تیم خودی، سلامتی آن ها را افزایش خواهد داد.
  • Fade: با وجود این قابلیت، او از می تواند تا فاصله خاصی را به صورت تله پورت طی کند.
  • Coalescence: این تیر حامل انرژی، هم سلامتی هم تیمی های مویرا را افزایش داده و هم درصورت برخورد با دشمن، از سلامتی آن ها خواهد کاست.

این شخصیت، در بلیزکان 2017 در دسترس قرار خواهد گرفت اما هنوز بلیزارد، تاریخ مشخصی را برای عرضه سراسری آن اعلام نکرده است.

جدا از معرفی شخصیت جدید برای این بازی، به مناسبت برگزاری رویداد بلیزکان 2017، بلیزارد نقشه جدیدی را نیز برای Overwatch عرضه خواهد کرد. این نقشه جدید، BlizzardWorld  نام خواهد داشت. BlizzardWorld  یک پارک تفریحی با محوریت دنیای سایر بازی های بلیزارد بوده و در گوشه و کنار آن، نشانه هایی از بازی هایی مانند وارکرفت و Hearthstone  در آن گنجانده شده است.

این نقشه در اویل سال 2018 به صورت عمومی منتشر خواهد شد اما افراد حاضر در رویداد بلیزکان 2017، زودتر از موعد به آن دسترسی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی