ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل HTC U11 Plus اچ تی سی
تکنولوژی

موبایل U11 Plus بر مبنای طرح اولیه اچ تی سی برای پیکسل XL 2 ساخته شده

پیش تر گفته بودیم که گوگل طراحی اولیه اچ تی سی برای موبایل پیکسل XL 2 که تحت نام مستعار «Muskie» ارائه شده بود را رد کرد و طرح پیشنهادی ال جی را جایگزین آن ساخت. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

پیش تر گفته بودیم که گوگل طراحی اولیه اچ تی سی برای موبایل پیکسل XL 2 که تحت نام مستعار «Muskie» ارائه شده بود را رد کرد و طرح پیشنهادی ال جی را جایگزین آن ساخت. حال به نظر می رسد کمپانی تایوانی موبایل Muskie را کنار نگذاشته و آن را در قالب U11 Plus روانه بازار کرده است.

البته موبایل تازه معرفی شده دقیقاً همان نمونه ای نیست که اوایل سال جاری میلادی صلاحیت آن توسط مقامات گوگل رد شد، اما عمده ویژگی های سخت افزاری و طراحی آن با Muskie مطابقت دارد. از جمله این موارد می توان به حاشیه های کم نمایشگر، سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

موبایل U11 Plus مجهز به یک نمایشگر آشنای ال سی دی با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر ۱۸:۹ است. استفاده از همین گزینه شاید دلیل اصلی کنار گذاشته شدن پیشنهاد اچ تی سی در مقابل نمایشگر POLED موبایل پیشنهادی ال جی بود. انتخابی که با توجه به عملکرد نمایشگر ساخت کمپانی کره ای به شدت زیر سوال رفته است.

شرکت اچ تی سی احتمالاً هرگز تایید نخواهد کرد که U11 Plus از خاکستر موبایل Muskie برخواسته، اما دست کم عرضه این موبایل به بازار کمک خواهد کرد تا قضاوت بهتری در مورد تصمیم مقامات گوگل برای انتخاب سازنده فبلت پیکسل XL 2 داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    این گوشی میتونست گوگل رو از این بدبختی فعلیش نجات بده

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    گوشی قشنگی هست

مطالب پیشنهادی