ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

11 دقیقه ابتدایی بازی Call of Duty: WWII را اینجا تماشا کنید

سرانجام قسمت جدید سری بازی کال او دیوتی با نام کامل Call of Duty: WWII منتشر شد. این بازی تا کنون در جذب رضایت منتقدان موفق عمل کرده و تا به این لحظه، عنوان موفق ترین ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰

سرانجام قسمت جدید سری بازی کال او دیوتی با نام کامل Call of Duty: WWII منتشر شد. این بازی تا کنون در جذب رضایت منتقدان موفق عمل کرده و تا به این لحظه، عنوان موفق ترین عنوان این سری در نسل هشتم را یدک می کشد.

به نظر می رسد که بخش آنلاین خوب بازی در کنار بخش داستانی آن که همیشه نکته مثبت اصلی در رابطه با سری کال او دیوتی بوده اند، به تبدیل شدن این بازی به یک عنوان موفق، کمک زیادی کرده اند.

طبق گفته درصد بالایی از منتقدان، بخش داستانی Call of Duty: WWII، شامل صحنه هایی است که برای همیشه با آن ها را در ذهن خواهید داشت؛ همچنین، شخصیت های بازی بر خلاف سایر کاراکتر های نسخه های اخیر این سری، برای مدت طولانی تری در ذهن شما خواهند ماند.

جدا از این ها، بازگشت سری کال او دیوتی به جنگ جهانی دوم، فرصت مناسبی است تا با فضای نسبتاً جدیدی از بازی های اکشن اول شخص را در سال های اخیر تجربه کنیم.

این تجربه جدید، به همراه شبیه سازی صحنه های مهمی از جنگ جهانی دوم و مکانیک های کلاسیک گیم پلی بازی های اکشن اول شخص که مدرنیزه شده اند، دلیل خوبی برای تماشای یازده دقیقه ابتدایی از بخش داستانی Call of Duty: WWII محسوب می شوند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mmd
    Mmd | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    دوستانی که میگن این از bf1 بهتره، کافیه برن یه سر به استیم بزنن و نظرات کاربران رو بخونن میفهمن که کالاف باز گند زده.

    • mohammad
      mohammad | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

      داداش تو خودت اگه از طرفدارای قدیمیه کالاف باشی و نسخه ی سوم و وورد وار ۱ رو بازی کرده باشی میفهمی کالاف یه چیزه دیگست و این بازی یک شاهکار تمام عیاره و من با استیم و کوفت و زهر مار کاری ندارم مهم خوده کالاف دیوتیه که چجوری باشه پس اگه طرفدار کالاف نیستی و نمیفهمی کالاف چیه نظر نده ولی من نمیگم بتلفیلد بازی بدیه فقط نظر شخصیمو راجع بهش گفتم چون از بتلفیلد خوشم نمیاد یعنی بهتر بگم یه بازیه بی فازیه کلا''''''''' من خودم به شخصه کالاف دیوتی رو بیشتر دوست دارم چون از بچگی بازی میکردم و اولین نسخه ای که از سری کالاف دیوتی بازی کردم نسخه ی شاهکار سوم بود و بعد وورد وار ۱ و..... به خاطر همین غافلگیر شدم که نسخه ی دوم وورد وار اومد و الان دارم براش له له میزنم و وقتی دیدم فهمیدم که همون حس و حال سخه ی اول رو داره عرض ادب

    • امیرحسین مقدم
      امیرحسین مقدم | ۱۵ آبان ۱۳۹۶

      فقط‌ کال آف بقیه‌ چرته و پرته

  • ami_ald
    ami_ald | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    از تنها چیز کال اف خوشم میاد اینه که تیر بزنی زود میمیرن ولی بتلفیلد باید یه خشاب کامل خالی کنی رو طرف تا بلکه بمیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی