ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجازه ندهید قهوه‌های گران مانع خرید آیفون 10 شوند

۹۹۹ دلار برای یک آیفون. این قیمتی است که باید به آن عادت کنیم و البته در ایران مبالغی بسیار بیشتر از آن هم برایش بپردازیم. در دو سال اخیر البته قیمت موبایل‌های هوشمند به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

۹۹۹ دلار برای یک آیفون. این قیمتی است که باید به آن عادت کنیم و البته در ایران مبالغی بسیار بیشتر از آن هم برایش بپردازیم. در دو سال اخیر البته قیمت موبایل‌های هوشمند به شکل نه چندان محسوسی در حال افزایش بود ولی اپل با برچسب قیمتی که روی محصول پرطرفدار و تاثیرگذارش زد، برای همیشه نرخ قیمت موبایل‌های مرغوب و محبوب را یک پله افزایش داد.

همین حالا، خرید یک موبایل ۹۹۹ یا حتی ۱۱۴۹ دلاری به هیچ‌وجه برای عده زیادی از آمریکایی‌ها هم قابل توجیه نیست اما اپل و شرکت‌های دیگری که به ساخت اسمارت‌فون‌های رده بالا مشغول هستند راه‌کاری برای این موضوع دارند به نام فروش اقساطی.

در بسیاری از کشورها، موبایل‌های گران با قراردادهای دوساله ارائه می‌شوند و کاربر می‌تواند با پرداخت حدود ۳۰ الی ۵۰ دلار در ماه، یک موبایل ۷۰۰ یا حتی ۹۹۹ دلاری را خریداری کند. به همین دلیل اکنون «تیم کوک»، مدیرعامل اپل باور دارد که قیمت آیفون 10 چندان هم غیرقابل دسترس برای همه نیست.

او به خریداران آیفون 10 پیشنهاد داد که با ارائه آیفون قبلی خود می‌توانند ۳۵۰ دلار اعتبار دریافت کنند و البته اگر اگر قید سر زدن‌های مکرر به کافی‌شاپ‌های گران را بزنند، می‌توانند از عهده پرداخت اقساط ماهانه آیفون 10 برآیند: «در صورتی که آیفون X را به صورت اقساطی خریداری کنید، قیمت آن به شکل روزانه کمتر از قیمت یک کاپ قهوه می‌شود.»

تیم‌کوک در تمام مصاحبه‌هایش بعد از معرفی آیفون 10، در مورد قیمت ۹۹۹ دلاری این محصول بحث پرداخت ماهانه (چه از طریق اپراتور موبایل و چه از طریق برنامه فروش خود اپل) را پیش کشیده و عنوان کرده که پرداخت‌های ۳۰ الی ۵۰ دلاری ماهانه آنچنان برای کاربران سنگین نیست. او البته خبر ندارد که کاربر ایرانی برای خرید آیفون 10 باید ۱۵ میلیون تومان پرداخت کند، در حالی که می‌شود در کشورهای دیگر آن را با پرداخت مبلغ اندکی به شکل ماهانه خرید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

    امیدوارم زودتر ۲۷ ابن برسه و دیجی کالا با قیمت کمتر از ۵.۵ میلیون ارائش کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی