ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیری امروز علاقه ای به گزارش هواشناسی در اپل واچ ندارد

مشکلات دامنه دار دستگاه های جدید دنیای تکنولوژی، به تازگی دامن اپل واچ را هم گرفته و کاربران گزارش می دهند سؤال در مورد وضعیت آب و هوا به قیمت از کار افتادن موقت دستگاه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

مشکلات دامنه دار دستگاه های جدید دنیای تکنولوژی، به تازگی دامن اپل واچ را هم گرفته و کاربران گزارش می دهند سؤال در مورد وضعیت آب و هوا به قیمت از کار افتادن موقت دستگاه تمام می شود.

به گزارش کاربران حاضر در انجمن های گفتگوی مختلف، وقتی از سیری سؤالاتی نظیر «هوا چطور است؟» یا «دمای هوا چند است؟» یا «آیا امروز باران می بارد؟» و موارد مشابه را سؤال کنید، اپل واچ هَنگ می کند و باید آن را ریستارت کنید.

احتمالاً مشکل به WatchOS 4.1 بر می گردد

کاربران دیگر هم پس از آگاهی از این موضوع، توانستند مشکل را روی ساعت های خودشان تکرار کنند. طبق اطلاعات به دست آمده هر دو مدل اپل واچ سری 3 و دیگر مدل های مجهز به نسخه 4.1 سیستم عامل WatchOS در این زمینه آسیب پذیر هستند. البته برخی کاربران در کشورهایی به جز آمریکا، کانادا و اروپا چنین مشکلی را تجربه نکرده اند.

هنوز مشخص نیست چرا این وضعیت به وجود آمده، اما اپلیکیشن آب و هوا به تنهایی درست کار می کند، ضمن اینکه ریستارت کردن و ریست کردن ساعت هم تأثیری در رفع مشکل ندارد.

یکی از نکات جالب این است که سؤال در مورد وضعیت آب و هوای فردا یا روزهای آینده هیچ خللی در عملکرد سیری ایجاد نمی کند و فقط با آب و هوای امروز مشکل دارد. بعضی کاربران، این اختلال را به پایان ساعت تابستانی آمریکا و کانادا در روز یکشنبه 5 نوامبر نسبت می دهند.

احتمالاً اپل به زودی این مشکل را رفع می کند، یا اینکه خودش به صورت خودکار مرتفع خواهد شد. با این حال بهتر است فعلاً برای آگاهی از وضعیت آب و هوا به سیری متکی نباشید.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی