ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا برخی از خریداران آیفون 10 عمداً موبایل خود را می شکنند؟

آیفون 10 اپل بالاخره به دست مشتریان رسید و برخی از این خریداران درست پس از دریافت موبایل 1000 دلاری خود، آن را تحت عناوینی مانند «تست سقوط» به زمین کوبیدند. [digipullqoute place="right"]جذب مخاطب و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

آیفون 10 اپل بالاخره به دست مشتریان رسید و برخی از این خریداران درست پس از دریافت موبایل 1000 دلاری خود، آن را تحت عناوینی مانند «تست سقوط» به زمین کوبیدند.

جذب مخاطب و بالا بردن آمار بازدید از کانال، انگیزه این کاربران بوده است

البته کاربران بسیاری در یوتوب حضور دارند که معمولاً پرچمداران تازه وارد را مورد آزمایشات مختلف قرار داده و تست های متنوعی از جمله تست سقوط را روی آنها انجام می دهند. اما به نظر می رسد آمار بالای بازدید از کانال های مورد بحث باعث شده برخی خریداران با هدف جذب مخاطب، اقدام به انجام تست سقوط روی آیفون 10 پرطرفدار کنند.

در یکی از این ویدیو ها (که مشاهده می کنید) یکی از خریداران آیفون جدید موبایل خود را از بالای سر رها کرده و روی سطح سخت زمین می اندازد. جالب اینجاست که او به این میزان رضایت نداده و چند بار دیگر و بدون هیچگونه اندازه گیری، آیفون 10 را به هوا پرتاب می کند. در نهایت پنل پشتی آیفون 10 کاملاً خرد شده و کاربر مذکور مدار مربوط به شارژ وایرلس را از آن جدا می کند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارشات موجود، شیشه های بدنه آیفون (مانند هر شیشه دیگری) در مقابل ضربات سخت شکننده هستند و انجام چنین تست های غیر استانداردی آن هم توسط کاربران غیر حرفه ای، دلیلی جز افزایش بازدید از کانال (یا هر رسانه دیگری) ندارد.

گفتنی است با وجود خرد کردن های عمدی آیفون 10، گزارش هایی هم مبنی بر سقوط غیر عمدی این تلفن از دست کاربران و شکستن پنل های شیشه ای وجود داشته که در ادامه چند مورد از آنها را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • nhho
    nhho | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

    محسن خوشنودیکباراین عکس شکست روتوی پستت میزاری برای اینکه آیفون براحتی میشکنه ودرداخل مغازه اینطوری شکسته واین عکس وگزاشتی بعداینجاتوی این پست این عکس وگزاشتی گفتی کاربراازقصدشکستن?

  • ɯɐɥpı
    ɯɐɥpı | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

    برا دیده شدنه دیگه(درصدی هم مربوط میشه به کمبود داشتن)

  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

    پس وقتی می خواهیم گوشی 1000 دلاری را روی زمین بندازیم به طور غیر عمد باید حرفه ای باشیم و استاندارد بندازیم.? ? ? ?

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

    وقتی طرف از این کارش فیلم‌ میگیره و میزاره یوتوب قانونا بازدیدش بالاتر می‌ره و پول بیشتری هم درمیاره از این کارش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی