ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الیمپوس عینک هوشمند EyeTrek Insight EI-10 را معرفی کرد

در اوایل هزاره سوم، الیمپوس عینک «Eye-Trek FMD-700» را عرضه کرد که در زمان خود بسیار انقلابی محسوب می شد. این عینک می توانست به کنسول های بازی و دستگاه های پخش DVD متصل شود ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در اوایل هزاره سوم، الیمپوس عینک «Eye-Trek FMD-700» را عرضه کرد که در زمان خود بسیار انقلابی محسوب می شد. این عینک می توانست به کنسول های بازی و دستگاه های پخش DVD متصل شود و تصاویر آنها را با کیفیت 720 هزار پیکسل نمایش دهد. به تازگی این شرکت عینک «EyeTrek Insight EI-10» را معرفی کرده است که این بار هوشمند بوده و برای کاربران سازمانی طراحی شده است.

عینک جدید را می توان با هر عینک طبی یا غیر طبی استفاده کرد. این گجت از یک نمایشگر OLED با رزولوشن 640 در 400 پیکسل بهره می برد و شبیه به عینک گوگل گلس، تصاویر را به صورت نیمه شفاف در گوشه دید کاربر نمایش می دهد.

یک دوربین نیز در جلوی آن قرار گرفته که امکان ثبت ویدیو و عکس را فراهم می کند. همچنین یک درگاه برای اتصال هدفون و یا میکروفن برای آن در نظر گرفته شده.

EyeTrek Insight EI-10 کد منبع باز بوده و از اندروید 4.2.2 بهره می برد. همچنین به 1 گیگابایت رم به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده؛ البته به گفته الیمپوس حدود 4 گیگابایت از فضای حافظه داخلی به سیستم عامل تخصیص یافته. این عینک برای ارتباط از وایفای و بلوتوث بهره می برد و با استفاده از بخش لمسی کنار آن می توان برخی فرامین را اجرا کرد.

چیپست EyeTrek Insight EI-10 ساخت کمپانی Texas Instruments است؛ دقیقاً همان مدلی که در تبلت کیندل فایر HD نسخه سال 2012 آمازون به کار رفته بود.

عینک مذکور از باتری قابل تعویض 300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که تنها به مدت 30 تا 60 دقیقه کارکرد را برای آن فراهم می آورد. البته در صورت تعویض سریع باتری، عینک خاموش نمی شود و به فعالیتش ادامه می دهد.

این عینک که 1500 دلار قیمت دارد، از طریق سایت الیمپوس قابل خرید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    چرا اینقدر یغوره؟ ظرافت تو طراحیش نداره

مطالب پیشنهادی