ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دادگاه عالی آمریکا درخواست تجدید نظر سامسونگ را رد کرد

همان طور که احتمالاً می دانید ماجرای دعوای حقوقی اپل و سامسونگ سر دراز دارد و این دو کمپانی نزدیک به هفت سال است که بر سر چند پتنت طراحی و کاربردی با یکدیگر دچار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

همان طور که احتمالاً می دانید ماجرای دعوای حقوقی اپل و سامسونگ سر دراز دارد و این دو کمپانی نزدیک به هفت سال است که بر سر چند پتنت طراحی و کاربردی با یکدیگر دچار اختلاف شده اند.

درخواست سامسونگ توسط 11 قاضی در دادگاه عالی آمریکا بررسی شده است

البته سامسونگ و اپل در برخی زمینه های دیگر شریک تجاری محسوب می شوند اما این امر نتوانسته جلوی شکایت کمپانی ساکن کوپرتینو از رقیب کره ای را بگیرد. جالب است بدانید که اپل شکایات مختلفی از سامسونگ داشته که در یکی از موارد موفق شده رقیب خود را به دلیل استفاده از ویژگی هایی مانند «Auto correct» (اصلاح خودکار املای کلمات) و «Slide to unlock» (باز کردن قفل موبایل) به پرداخت 119.6 میلیون دلار محکوم کند.

حال خبر می رسد که دادگاه عالی ایالات متحده آمریکا درخواست تجدید نظر سامسونگ برای پرونده مورد بحث را را رد کرده، و این شرکت شانس خود را برای کاهش یا لغو جریمه مربوط به نقض پتنت های نرم افزاری اپل از دست داده است.

لازم به ذکر است که درخواست سامسونگ پیش از این توسط تیمی متشکل از 3 قاضی مورد بررسی قرار گرفته بود، اما این بار توسط 11 قاضی بررسی شد، که البته کمپانی کره ای مسلماً از نتایج آن راضی نبوده و اظهار داشته دادگاه عالی بدون شنیدن دفاعیات شفاهی و بررسی سایر اسناد مربوطه اقدام به تصمیم گیری کرده است.

گفتنی است پرونده مورد بحث با دعوای حقوقی اپل و سامسونگ بر سر پتنت های طراحی (که جریمه 399 میلیون دلاری را برای کره ای ها در پی داشته) متفاوت بوده، و دادگاه تجدید نظر مورد دوم بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • 007
    007 | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    خاک تو سراپل با اون مدیر زپرتیش

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    اپل انقدر بدبخته از یه جمله کوتاه سئو ایتفاده می کنه آیفون از بدن شیشه‌ای دوربین دوگانه حسگراثر انگشت و صفحه سوپر آمولد

  • pouria zizo
    pouria zizo | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    اگه اینجوری باشه که آیفونم همه چیزش کپیه. کپی پیست حروف . دوربین دو گانه . صفحه بدون حاشیه. نوتیفیکیشن بار. چراغ قوه. همه اینا اول تو گوشی های اندرویدی بوده که

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    اصلا من متوجه نمیشم وقتی چیزی که باعث پیشرفت هر چیزی در کل کره زمین میشه اصلا نباید انحصاری باشه فک کن طرف از قبل ایده همه اینارو برای خودش ثبت کرده حتی شاید اون موقع که ثبت کرده استفاده هم نکرده باشه ولی تا یکی دیگه ازش درست استفاده میکنه مدعی میشه بله باید این قانون باشه ولی نه دیگه در این حد ریز بینانه و میخره اینا دیگه از انور بوم افتادن برعکس ما که کلا هیچ حقوقی ور مورد هیچی نداریم.

  • میلاد
    میلاد | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    جالب است بدانید که اپل شکایات مختلفی از سامسونگ داشته که در یکی از موارد موفق شده رقیب خود را به دلیل استفاده از ویژگی هایی مانند «Auto correct» (اصلاح خودکار املای کلمات) و «Slide to unlock» (باز کردن قفل موبایل) به پرداخت 119.6 میلیون دلار محکوم کند.

    چه بچه بازیایی به خدا

مطالب پیشنهادی