ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سلاح سنگین باواریا؛ ب ام و M8 در نوربرگ رینگ شکار شد

کم کم به زمان رونمایی بی ام و سری 8 نزدیک می شویم. به همین دلیل تست های این شرکت وارد فاز جدیدی شده است و از آن جا که بی ام و سری 8 ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

کم کم به زمان رونمایی بی ام و سری 8 نزدیک می شویم. به همین دلیل تست های این شرکت وارد فاز جدیدی شده است و از آن جا که بی ام و سری 8 را در تمامی مدل ها به بازار عرضه خواهد کرد، انتظار می رود که شاهد قوی ترین نسخه آن یعنی M8 نیز باشیم.

حال طبق عکس های جاسوسی جدید شکار شده در پیست نوربرگ رینگ به نظر می رسد  که مدل M8 این شرکت تقریبا شکل و ظاهر نهایی خود را پیدا کرده است و این مسئله در بخش طراحی داخلی اتاق نیز مشاهده می شود.

به احتمال بسیار زیاد ب ام و از موتور 4.4 لیتری V-8 تویین توربو خود که در نسل جدید بی ام و M5 قرار داده، استفاده کند. این موتور به راحتی توانایی تولید 600 اسب بخار قدرت را داراست.

رینگ های جدید، چراغ های عقبی نهایی شده که البته به وسیله پوشش مخفی شونده پوشیده شده اند. یک دیفیوزر عظیم نیز در انتهای خودرو مشاهده می شود.

این خودرو همانند دیگر محصولات M به صورت کلاسیک از 4 خروجی اگزوز دایره ای شکل بهره می برد. ارتقا سیستم تعلیق، جعبه دنده و ترمزها از دیگر تفاوت های مدل M8 با مدل معمولی خواهد بود.

همچنین سری 8 به بسته M Performance که یک آپشن انتخابی است، مجهز خواهد شد که به آن ظاهر اسپرت تری به نسبت مدل های معمولی خواهد داد. همانند این اتفاق را در مدل M235i نیز شاهد هستیم.

اولین حضور مدل M8 را باید مربوط به مدل مسابقه ای آن دانست که در رقابت های 24 ساعته رولکس در پیست دایتونا آمریکا حضور پیدا خواهد کرد. سری 8 در اوایل سال 2018 میلادی رونمایی خواهد شد و پس از آن روانه بازار خواهد شد.

مدل M نشان نیز در سال 2019 میلادی از راه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hirad Schindler
    Hirad Schindler | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    سلام اسم درست این شهر نرمبرگ هستش که در شمال مونیخ واقع شده و نوشتارش به آلمانی میشه : Nuremberg

  • Hirad Schindler
    Hirad Schindler | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    ببخشید نرمبرگ درست هستش >

مطالب پیشنهادی