ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

همکاری خودروسازان اروپایی برای احداث جایگاه های شارژ خودروهای برقی

بدون شک متاسفانه یا خوشبختانه آینده خودرو ها در حال حرکت به سمت خودرو های برقی است و همه شرکت های بزرگ خودروسازی این موضوع را پذیرفته اند و برای پیشرفت این موضوع در پروژه ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

بدون شک متاسفانه یا خوشبختانه آینده خودرو ها در حال حرکت به سمت خودرو های برقی است و همه شرکت های بزرگ خودروسازی این موضوع را پذیرفته اند و برای پیشرفت این موضوع در پروژه ای مشترک با یکدیگر همکاری می کنند.

طبق گزارشات قرار است تا پایان سال میلادی امسال 20 عدد جایگاه فست شارژ برای خودروها ساخته شود و قرار است تا پایان 2020 این میزان به 400 جایگاه افزایش پیدا کند.

شرکت های خودروسازی فولکش واگن،دایملر ،فورد و بی ام و در این پروژه که Ionity نام دارد با هم تصمیم گرفته اند تا جایگاه ها را در سرتاسر اروپا احداث کنند.

اولین کشور های منتخب برای انجام این کار آلمان، نروژ و اتریش هستند که اولین جایگاه ها در خاک آنها با فواصل 120 کیلومتری احداث می شود. با وجود فاصله ای که جایگاه ها از یکدیگر دارند مشکلی برای مصرف کنندگان بوجود نمی آید و به راحتی می توانند با خودرو الکتریکی خود رانندگی کنند.

خودروسازان برای سرعت بخشیدن به کار خود با شرکت های همانند Autobahn، Circle K و شرکت نفت و گاز OMV قرار داد همکاری امضا کرده اند. انتظار می رود تا پایان 2018 شاهد احداث بیش از 200 جایگاه در سرتاسر اروپا باشیم که 350 کیلو وات شارژ را در هر توقف در اختیار خودرو ها قرار می دهد.

تمامی شرکت های خودروسازی که در این پروژه شرکت کرده اند، سهم یکسانی داشته و برای بیشتر کردن سرعت پیشرفت این پروژه از شرکت دیگر خودروسازان در این پروژه استقبال می کنند.

پروژه Ionity به خودی خود باعث می شود تا خریدار تمایل بیشتری به خرید خودرو های الکتریکی پیدا کنند و دید کنونی که به خودرو های الکتریکی دارند بهبود یابد.

مرکز اصلی تحقیقات پروژه در مونیخ آلمان قرار دارد که انتظار می رود تا سال آینده اعضای تیم به 50 نفر برسد.

طبق گفته های های اقای Michael Hajesch رئیس پروژه Ionity وی اینگونه توضیح داد : صرفا تولید جایگاه های فست شارژ برای خودروهای الکتریکی هدف اصلی ما است که با احداث اولین جایگاه هدف خود را به خوبی به همه نشان خواهیم داد که با خودرو های برقی نیز می توان مسافت های طولانی مسافرت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی