پسر نابغه ای که زندگی پیشین خود در کره مریخ را با جزئیات کامل به یاد می آورد

پسر نابغه ای که زندگی پیشین خود در کره مریخ را با جزئیات کامل به یاد می آورد

یک پسر «نابغه» روسی ادعا می کند قبلا در کره مریخ زندگی کرده و پدر و مادرش حرف هایش را باور می کنند.

مورد بسیار خاص «بوریسکا کیپریانوویچ» که در حال حاضر ۲۰ ساله است، موجب نگرانی و وحشت بسیاری از کارشناسان شده است.

وی نخستین بار در سال ۲۰۰۸ میلادی مورد توجه نظریه پردازان توطئه و معتقدان به دوران جدید قرار گرفت و مستندی با عنوان: «بوریسکا: پسر نیلی از مریخ» در رابطه با زندگی و ادعاهایش ساخته شد.

این پسر از کودکی مدام از زندگی قبلی خود در سیاره مریخ سخن می گفته و همچنان بر این ادعا اصرار دارد. بوریسکا اعتقاد دارد که قبل از تولد دوباره در این دنیا، در تمدن پیشرفته مریخی ها ساکن بوده است. اما سرزمین آن ها در نتیجه جنگ و فجایع هسته ای از هم پاشیده و به طور کامل نابود شده است.

به گفته او، مردم مریخ دو متر قد داشته اند و به جای اکسیژن با دی اکسید کربن تنفس می کردند. این مرد جوان ادعا می کند که در زندگی قبلی خود خلبان بوده و در سال ۱۹۹۶ به کره زمین سفر کرده و دوباره به شکل انسانی در زمین متولد شده است.

به گفته او بشر باید از رازهای بیشماری در مورد زندگی خود پرده‌گشایی کند که کلید بیشتر آن ها در دل مجسمه بزرگ ابوالهول در مصر است.

او می گوید وقتی این مجسمه گشوده شود، زندگی بشر به طور کلی تغییر خواهد کرد. به گفته او، درب گشایش ابوالهول جایی در پشت گوش های او نهفته است که او نمی تواند مکان دقیق آن را به درستی به یاد بیاورد.

در این رابطه باید اشاره کنیم که موضوع این ادعاهای عجیب و باورنکردنی، با بحث و مشاجره های بی پایانی در وب سایت نظریه پردازان توطئه داغ است. بوریسکا برای اثبات ادعا خود گفته که او از هم‌سن‌های خود بسیار باهوش تر است و از ۱۸ ماهگی قادر به نوشتن، خواندن و حرف زدن بوده است.

نخستین باری که او در کشو روسیه مشهور شد، در سن ۷ سالگی بود که برای نخستین بار در مورد زندگی پیشین خود در مریخ ادعاهایی را مطرح کرد.

در آخر هم شاید بد نباشد اشاره کنیم که تناسخ یا زندگی دوباره، یعنی زاییده شدن دوباره پس از مرگ که ادیانی مانند دائو، بوداگرایی، هندوگرایی، مانوی، برهمایی، جینیسم، سیکیسم و اهل حق (یارسان) به آن اعتقاد دارند.

منبع: mirror
دیجیاتو
۴۲ نظر

ورود

  • امیر آبان ۱۶, ۱۳۹۶

    منم توی سیاره اورانوس بدنیا اومدم
    الان اینجام روی زمین
    یه نمه بعد میرم روی خورشید
    بعدش موتور خورشید رو خاموش میکنم
    حواستون جمع باشه ها

    • دولت شهریور ۱۲, ۱۳۹۸

      سلام . اینکه موجود فضایی حتی متمدن تر از انسان توسط دین اسلام تایید شده است ولی خب مشابه این ادعا ها زیاده اهداف گوناگونی داره مثلا مثلث برمودا ، واضحه که اهداف سیاسی-نظامی در پی اون نهفته هست و یا چند وقت پیش شنیده بود یک بچه زندگی قبلی رو زمین داشته و اسم قبلیش و خانواده قبلیشو یادش میومده یک سری شواهد برای اثبات حرفش داشت . اولا که میشه با یک برنامه ریزی ساده(ولی دقیق) و یکم مطالعه وتحقیق و چند هماهنگی کوچیک چنین ادعا هایی رو به نمایش گذاشت . خب شاید خیلی از اینها برنامه ریزی دولت ها برای مشغول کردن ذهن ملت برای دوری از مداخله در سیاست های اونهاست .
      در آخر ادعا های واهی این افراد میخواد ذهن مارو در گیر چیز هایی کنه که به یه سری اهدافی برسه.

      • سوسن آبان ۲۶, ۱۴۰۰

        چرت و پرت نگید . در قران ندسته ش ه انسان موجودی ایت کامل که پیش از او وحشیانی میزیستند که منظورش کرومانیون ها هیتند و بعد اجداد انسان امروزی یعنی نیاندرتال متولد شده. هرگز نگفته با هوش تر از انسان وجود دارد . چرا چرت میگید و دروغ میبندید به خدا .

    • محسن خرداد ۲, ۱۳۹۹

      الحق که هم وطنیم عاشقتم فدات عجب منم تو نپتون بودم که تبعیدم کردن به زمین

  • سیفور آبان ۱۶, ۱۳۹۶

    به بچه رو بدی همین میشه دیگه! با تخیلات و دروغای فانتزیشون از سر و کولت میرن بالا.

  • لینکولن آبان ۱۶, ۱۳۹۶

    من ابراهام لینکولن هستم

  • استیوجابز آبان ۱۶, ۱۳۹۶

    سلام منم استیو جابز ولی تو ایران به دنیا اومدم :دی

  • EN آبان ۱۶, ۱۳۹۶

    این سایت اگه چرندیات ننویسه اونوقت باید شک کرد

  • ramin آبان ۱۶, ۱۳۹۶

    منم تو مریخ زندگی میکردم و بعدش اومدم زمین
    ولی نمیدونم چرا ایران به دنیا اومدم اخه…

  • علی آبان ۱۶, ۱۳۹۶

    این خارجکیا از بچه هاشون گرفته تا دانشمنداشون ، همشون دیوونن …

  • اريا آبان ۱۷, ۱۳۹۶

    ن عاخه اون نظر پردازن یا ،، :/
    خو ملومه پسره ملتو گیر اوده،،
    این سوسول بازیا چیه ،

    پ،ن: خاهشا فکر فیلسوفانه نکنیم ،،،،،،

    مرسی ع دیجیاتو ، ولی تایید کن دیگه ، گناه دارم اینقد تایپ کردم : /

  • حمید آبان ۱۷, ۱۳۹۶

    قبل از اینکه به باورها یا ادعاهای دیگران بخندید، کمی هم به باورهای خودتان از دور نگاهی بیاندازید…
    ادعای این پسر بچه (وجود تناسخ در بعضی مذاهب) همانقدر عجیب و یا مضحک به نظر می‌رسد که بعضی باورهای دیگر مذاهب!!!
    اشارهٔ مستقیم نمی‌کنم تا نظرم پاک نشود، فقط همینقدر عرض کنم که هنوز در سال ۲۰۱۷ عده‌ای بر طبق باورهای مذهبشان، پیاده‌رویِ چند صد کیلومتری را نشانه‌ای از رستگاری می‌دانند…

    • رهگذر شهریور ۲, ۱۳۹۹

      پیاده روی رو با تناسخ مقایسه می کنی؟؟ بابا تو دیگه کی هستی !!! در ضمن پیاده روی مهم نیس مهم رفتن به حرم اون حضرت هست و اینکه نشون بدیم چقدر به دینمون پایبندیم !

    • محمد آبان ۲۸, ۱۴۰۲

      کی قران گفته چند کیلومتر برو پیاده روی رستگار میشی چرت و پرت میگی آخه این بچه دروغگو که چند تا نقاشی کشیده من چ این باور کنم اما تو قران پر حرف های حکیمانه هست

  • علی جوادی آبان ۱۷, ۱۳۹۶

    من هم توی سیاره ی نپتون درست شدم. اونجا پر از آدم هایی بود که به شکل جارو بودن. و کلید حل معماهای بزرگ بشر را در دل اتاق سری که در هرم مصر وجود دارد می دانم.

  • سمعک آبان ۱۷, ۱۳۹۶

    یعنی پشت گوشای ابول اینقدر وسیعه که طرف جاشو یادش نمی‌یاد!!!
    بچه رو دست تربیت نکنید؛ بیا میشه این!
    فلفل بکنید دهنش بی تربیتو

    • ناشناس مرداد ۱۳, ۱۴۰۰

      من از یه دنیای دیگه اومدم البته خواهر برادرام تو دنیاهای زندگی میکردن بعدشم رفتن یه دنیای دیگه و الان اونجان همه هم میدونن من خیلی جدی ام

  • Amir Safari آبان ۱۸, ۱۳۹۶

    این بچه رو یه شب بدین دست استاد سعید طوسی،دیگه چرت و پرت نمیگه

  • علی آبان ۱۸, ۱۳۹۶

    یه مشت اسکل ، که شمایی که این مطلبو ترجمه کردی از اونا هم اسکل تری

  • هیچکس آبان ۲۰, ۱۳۹۶

    امتحانش بی ضرره. برای یک لحظه فکر کنید درست باشه.

  • وحید خرداد ۲۴, ۱۳۹۷

    منم تو سیاره ی وژوژ تو کهکشان راه خسرو به دنیا اومدم چشممو بستم باز کردم دیدم تو ایرانم

  • طور سینا تیر ۲۵, ۱۳۹۷

    از او بپرسید چی آیینی دارد. و در مریخ بر چگوته آیینی بوده است. چون سخن از معنویت به میان آورده.

  • kawoos شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

    من میگم درسته و باورش دارم چه طور تو ۲سالگی کسی مث این میتونه حرف بزنه و روزنامه بخونی من میگم درسته

    • اسكندري شهریور ۱۶, ۱۳۹۷

      درسته هرچیز امکان داره

    • محمد آبان ۲۸, ۱۴۰۲

      پدر مادرش مثل سگ دروغ میگن فقط به بچه خودشون گفتن این چرت ها بگه بگن بچه ما دانشمند مریخی

  • محمد عمر مهر ۱۷, ۱۳۹۷

    به نظر از من شاید این راست نباشد که او از مریخ آمده اما دنیا بسیار بزرگ است می توان گفت که ما در دنیا تنها هستیم اگر تنها هستیم این همه فیلم های بیگانه گان در سر کی بود که این قلم ها را بسازد اگر واقعا بیگانه گان وجود داشته باشداگر واقعا این بوریسکا واقعت بگوید باز چی اگر دولت از ما پنهان کرده باشد

  • Omar Anwar مهر ۱۷, ۱۳۹۷

    Dalam

  • Omar Anwar مهر ۱۸, ۱۳۹۷

    اگر این بجه دروغ بگوید پس این فلم های فضایی بر سر که آمد لطفا جواب بدهید

  • مهتاب آبان ۲۲, ۱۳۹۷

    ما هم همگی اسکولیم متوجه نشدیم که شما اعتقاد مذهبی عاشقان امام حسینو زیر سوال بردین.تقصیری هم ندارینا چون فقط دیدین ولی نرفتین دنبالش تحقیق نکردین مطابق امیال دنیوی تفکر میکنید.عقلتونو دادین دست یه مشت بچه رویاپرداز که خواب میبینن و جدیشون میگیرن.خدا به همه عقل و شعور داده .اگر حساب و کتابی نباشه پس عدالتی نیست و غیرممکنه آدما حساب کتاب زندگی های مختلفشونو بخوان پس بدن.یکم تحقیق کنین

  • دوست دی ۱۴, ۱۳۹۷

    سلام..سخن کوتاه میکنم..بنده یک معلم هستم..حداقل از شاگردان من ۳ نفر هستند که سفر روحی انجام میدهند هر موقع بخواهند..در سن ۱۷ سالگی..انسانهایی به تمام معنا پاک..دانش آموزی دارم روشن بینه آینده رو میبینه..واقعا فهمیده و باتجربه هستند..وقتی باهاش حرف میزنم انگار اون به من درس میده..ای کاش با همچین انسانهایی برخورد داشتین تا میفهمیدین دنیا اون نیست که تو مغزکوچک ما میگذره.خیلی خیلی بزرگتر پیچیده تر و زیباتر.تمام کهکشانها با تمام میلیاردها ستاره فقط عرض کنم که طبقه اول کائنات هست..خیلی نابخردانه هست فقط خود را موجود یگانه بدانیم..ما از سه ذره الکترون و پروتون و نوترون ساخته شده ایم درمقیاس بازم کوچکتر ما ا کوارک و آن هم در مقیاس کوچکتر ازنوسان ساخته شده..آیا آن که ما را آفریده قادر نیست موجودی خلق کند که از ذرات دیگر مثل نوترینو مزون پی مزون یا ذرات دیگر تشکیل شده باشد؟آیا قادر هست؟؟ پس میتواند بسازد.در یک دوره خاص زمینی متولد شده ایم.خوشبختانه در سیر علم قرار داریم..وقتی از چیزی سر در نیاوریم بهتر است انکارش نکنیم.در امان خدا

    • جواد آذر ۱۴, ۱۴۰۰

      عزیزان بیاین برهانی ببینیم واقعا میشه از خود قرآن که آدم چند بار زندگی کنه ؟ مگه ما تو قرآن نداریم داستان اون کسی که مرد تو بنی اسرائیل و دم گاو بهش زدن دوباره زنده شد؟ داستان پرندگان ابراهیم که کشتشون و دوباره زنده شدن داستان خر اذیر که مرد و دوباره زنده شد داستان اصحاب کهف که مردند ۳۰۰ سال و دوباره زنده شدن وآخر داستان رجعت که خیلی از آدمها برمیگردند به دنیا و سرباز امام زمان میشن و دوباره میمیرند پس خیلیها هستند که مردند و زنده شدن و باز میکیرند و زنده میشن اگه یه بار شد چرا دوباره نشه ؟ تو دوران رجعت خیلی از دشمنان امام زمان هم دوباره برمیگردن به دنیا و زنده میشن و با یاران آقا میجنگن و باز میمیرن خوب پس بازگشت به دنیا خوب و بد نداره بزرگ و کوچیک نداره همه میتونن برگردن تا به کمال روحیشون برسن پس این داستانها هم به نظر من دروغ نیست

      • محمد آبان ۲۸, ۱۴۰۲

        دوست عزیز این پسر ادعا دارد تناسخ پیدا کرده هزار باز تو قران آمده این ها همش دروغ

  • مریخی شهریور ۱۲, ۱۳۹۸

    سلام . اینکه موجود فضایی حتی متمدن تر از انسان توسط دین اسلام تایید شده است ولی خب مشابه این ادعا ها زیاده اهداف گوناگونی داره مثلا مثلث برمودا ، واضحه که اهداف سیاسی-نظامی در پی اون نهفته هست و یا چند وقت پیش شنیده بود یک بچه زندگی قبلی رو زمین داشته و اسم قبلیش و خانواده قبلیشو یادش میومده یک سری شواهد برای اثبات حرفش داشت . اولا که میشه با یک برنامه ریزی ساده(ولی دقیق) و یکم مطالعه وتحقیق و چند هماهنگی کوچیک چنین ادعا هایی رو به نمایش گذاشت . خب شاید خیلی از اینها برنامه ریزی دولت ها برای مشغول کردن ذهن ملت برای دوری از مداخله در سیاست های اونهاست .
    در آخر ادعا های واهی این افراد میخواد ذهن مارو در گیر چیز هایی کنه که به یه سری اهدافی برسه.

  • mr.x اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹

    بابا چرا ما اینقدر خرین چرا اینجور چیزا را سیاسی یا مذهبی میکنین یخرده از عقل تو استفاده کنن مگه فقط ما وجود داریم این بچه این همه اطلاعات رو از کجا اورده یکم او عقل نابودتون رو بکار بندازین اینا واقعی چرا اینقدر خردید بجای اینکه یکم فکر کنین میشینین چرت و پرت میگید

    • محمد آبان ۲۸, ۱۴۰۲

      خیلی راحت این اطلاعات یکی بهش داده و مذهب باید الان بیاد وسط چون خود خدا گفته تناسخ دروغ پس چرا تو میگی مذهبی نکنید چرا میگی سیاسی نکنید در حالیکه که این میتونه کار خود روسیه باشه

  • مریم مهر ۲۱, ۱۳۹۹

    این بیشتر به یه سری خیالبافی شبیه که حالا یا خواستن مشهور بشن یا روسیه عمدا هدفی داشته که آمریکا بترسه کشف مریخ رو دنبال نکنه در هر صورت حرفای راستی نمیتونه باشه هرچند شخصا به تناسخ اعتقاد دارم و دلایلم هم کاملا منطقی هست و رطبی به دینم نداره و هرکس از هر دینی باشه چرخه تولد و مرگ را بارها طی میکنه ولی به خاطر نمیاره و چرا تو دین نا اشاره ای نشده اولا اشاره شده آیه درباره مسخ و ایه درباره تبدیل کردن به بوزینه در قرآن و شاید آیاتی دیگه که تحقیق اهل فن رو میطلبه دوما بنده فکر میکنم اگر مستقیما در دین مااشاره نشده به خاطر به هم خوردن برنامه و هدف هست مثلا همینجوریش هم ما خیلی تنبل هستیم اگر در دین ما باور به تناسخ را علنی میکردمطمئنا از این تنبل تر میشدیم میگفتیم این دوره هیچی نشدیم انشالللله زندگی بعدی به هدفم میرسم!!!

  • عسل تیر ۱۳, ۱۴۰۰

    وای اینا هم دیگه ملت رو دیوانه کردن‌….آخه هر گفته ایی یه ادعایی یه اثباتی هم میخواد….

  • عسل تیر ۱۳, ۱۴۰۰

    وای اینا هم دیگه ملت رو دیوانه کردن…هر ادعایی اثبات هم میخوادا پسررررم

  • Mariana مرداد ۱۳, ۱۴۰۰

    منم تو سرزمین میراکلس به دنیا اومدم جدی میگم شوخی هم ندارم همه هم میدونن من دختر جدی ای هستم دنیای قصه ها رو هم دیدم

  • Benazir بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    سلام بچا من تو کهکشان راه شیری یه ستاره بودم ولی فرمانده ی سیاره ی اورانوس منو به سیاره ی زمین تبعید کرد و حلا تو زمین زندگی میکنم?

  • نخبه شهریور ۴, ۱۴۰۲

    منم تو سیاره مشتری به دنیا اومد فلافلی داشتم

  • محمد آبان ۲۸, ۱۴۰۲

    پسرک … دروغ گو چهار تا نقاشی کشید شد نابغه همه چی درباره تناسخ دروغ