ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 2
تکنولوژی

مشکل جدید نمایشگر پیکسل 2 اکس ال: تار شدن محتوای مشکی هنگام اسکرول صفحه [بروزرسانی]

در حالی که تنها دو هفته از عرضه «پیکسل 2 اکس‌ ال» می‌گذرد گزارشات مربوط به مشکل نمایشگر این اسمارت فون روز به روز در حال افزایش است و ممکن است فروش آن را تحت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

در حالی که تنها دو هفته از عرضه «پیکسل 2 اکس‌ ال» می‌گذرد گزارشات مربوط به مشکل نمایشگر این اسمارت فون روز به روز در حال افزایش است و ممکن است فروش آن را تحت تاثیر قرار دهد.

مشکلات مربوط به نمایشگر OLED پیکسل 2 اکس ال تاکنون شامل مواردی از قبیل رنگ های مرده، عدم یکنواختی در روشنایی پیکسل ها، ایجاد بافت برفکی هنگام اسکرول بوده و حالا تار شدن نمایشگر هم هنگام اسکرول محتوای مشکی نیز به آن اضافه شده است.

این مشکل توسط «استفان هال» یکی از کاربران وب سایت معروف «9to5Google» گزارش شده و وی در حساب کاربری توییترش ویدئویی از آن را به نمایش گذاشته است.

او در ویدئویی دیگر علاوه بر بیان تنظیمات روشنایی نمایشگر اعلام کرده که پیکسل 2 اکس ال همکارش نیز به همین مشکل دچار شده است.

به نظر می رسد این مساله به پاسخ دهی کند پیکسل های صفحه نمایش برمی گردد که در این صورت یک معضل سخت افزاری محسوب شده و برطرف کردن آن با آپدیت های نرم افزاری تا حدودی ناممکن است.

گفتنی است زمان پاسخ دهی نمایشگر به معنی فاصله زمانی تغییر رنگ ها در واحد میلی ثانیه است.

زمان پاسخ دهی یک نمایشگر ایده ال باید بین 2 تا 5 میلی ثانیه باشد، در غیر این صورت محتوایی که به سرعت تغییر می کند به صورت تار نمایش داده می شود.

بروزرسانی

گوگل روز گذشته بروزرسانی جدیدی را برای پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال منتشر کرده که گزینه هایی را برای افزایش یا کاهش اشباع رنگ به منظور حل مشکلات نمایشگر در اختیار کاربر قرار می دهد.

علاوه بر این تغییرات نامحسوسی را در عملکرد نمایشگر پیکسل 2 اکس ال نیز ایجاد کرده که به کاهش ریسک سوختن پیکسل ها منجر می شود.

یکی دیگر از مزایای این بروزرسانی حل مشکل صدای کلیک آزار دهنده ای است که در تعدادی از موبایل های پیکسل 2 به گوش می رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • 007
    007 | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    این است گوگرد و الجی ????? باز بگید الجی خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی