ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

از تست درایو تا خرید خودرو دست دوم؛ ارائه خدمات جهانی ب ام و در ایران توسط پرشیا خودرو

خودروسازان پیشرو جهان خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهند تا رضایت حداکثری ایشان را بدست آورند اما این مهم تاکنون کمتر در کشورمان جنبه اجرایی به خود گرفته است. با این حال ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

خودروسازان پیشرو جهان خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهند تا رضایت حداکثری ایشان را بدست آورند اما این مهم تاکنون کمتر در کشورمان جنبه اجرایی به خود گرفته است.

با این حال پرشیا خودرو به عنوان عرضه کننده محصولات ب ام و در ایران، ماه هاست که در راستای گسترش فعالیت های خدماتی خود در ایران تلاش می کند و حالا بستری را در حد و اندازه خدمات جهانی برند ب ام و فراهم آورده است.

برای مثال با توجه به قیمت چند صد میلیونی خودروهای ب ام و در ایران، به وجود آوردن امکان تست درایو محصولات برای مشتریان بالقوه می توانست پروسه ای پیچیده و پرهزینه تلقی شود، اما حالا پرشیا خودرو مدعی است که علاقه مندان به خرید این محصولات می توانند با ثبت نام در وب سایت شرکت یا مراجعه به نمایندگی های پرشیا خودرو، نسبت به ثبت نام و انجام تست درایو در محیط واقعی و شهری اقدام نمایند.

همچنین به تازگی پرشیا خودرو راسا به بازار خودروهای دست دوم نیز ورود کرده است و قصد دارد تا با قیمت گذاری و خرید خودروهای دست دوم و بررسی فنی آن ها، با اعمال گارانتی امکان عرضه خودروهای دست دوم تضمین شده را نیز برای علاقه مندان به برند ب ام و فراهم آورد.

این طرح در فاز نخست در تعمیرگاه مرکزی ب ام و تهران اجرایی خواهد شد و به خودروهایی با حداکثر عمر 5 سال و پیمایش تا یکصد هزار کیلومتر اختصاص می یابد.

در کنار این دو مورد، پرشیا خودرو امکان ارسال قطعات یدکی اصلی (با هولوگرام ب ام و) را از طریق پیک به سرتاسر تهران فراهم آورده و با تجهیز بیشتر بخش اکسسوری خود، کالاهای جانبی با نشان ب ام و را به علاقه مندان ارائه می دهد.

بهبود وب سایت پرشیا خودرو و ساخت اپلیکشن مخصوص این شرکت از دیگر خدمات تازه عرضه کننده ب ام  در کشورمان است. همچنین با توجه به امید به باز شدن ثبت سفارش، مدیران ارشد پرشیا خودرو از احتمال عرضه ب ام و سری سه و مدل های سری یک و سری دو به بازار خبر دادند.

در زمینه خدمات پس از فروش نیز آموزش و تجهیز نمایندگی های شرکت به تجهیزات روز مورد تایید ب ام و دنبال می شود و پرسنل فنی با گذراندن دوره های مخصوص نگهداری از سری های هیبریدی، از آمادگی لازم برای خدمات رسانی به نسل جدید خودروهای ب ام و نیز برخوردارند.

با توجه به این تغییرات حالا تعداد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ب ام و به 17 واحد رسیده که در 11 شهر بزرگ و پرجمعیت کشورمان پراکنده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    پرشیا خودرو عالیه? چند وقت پیش یه z4 کارکرده اورده بود

مطالب پیشنهادی