ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با طرح تضمین بهترین قیمت «بیمه‌بازار» آشنا شوید

همزمان با اوج‌گیری استارتاپ‌ها در ایران شاهد موج ظهور فین‌تک‌های ایرانی (خدمات مالی آنلاین) نیز بودیم که به زعم مشکلاتی که بر سر راه خود داشته‌اند تا به امروز پیشرفت محسوسی پیدا‌ کرده‌اند. اینشورتک (Insurtech) ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

همزمان با اوج‌گیری استارتاپ‌ها در ایران شاهد موج ظهور فین‌تک‌های ایرانی (خدمات مالی آنلاین) نیز بودیم که به زعم مشکلاتی که بر سر راه خود داشته‌اند تا به امروز پیشرفت محسوسی پیدا‌ کرده‌اند. اینشورتک (Insurtech) به عنوان زیرمجموعه‌ای از فین‌تک‌ها در تلاش است تا راه خود را به خوبی بین مردم باز کند و صنعت بیمه را با استارتاپ پیوند بزند.

در کنار کیفیت، پرداخت کمترین قیمت نکته مهمی از دید اکثر کاربران است


یکی از اولین‌ استارتاپ‌های اینشورتک در ایران، «بیمه‌بازار» است که توانسته پیچیدگی و کاغذبازی صنعت بیمه را از قالب سنتی به یک فرایند الکترونیکی انتقال دهد و کار متقاضیان خرید بیمه را ساده‌تر نماید. اما همه چیز سادگی روند کار نیست و در ایران، بیشتر اوقات قیمت است که حرف اول را می‌زند و در موفقیت یک استارتاپ نقش کلیدی دارد.

این‌طور که به نظر می‌رسد جدا از ارائه خدماتی چون مقایسه بیمه‌ها و قیمت‌های آنها، برای رضایت بیشتر کاربران کمپینی با نام «طرح تضمین قیمت» توسط استارتاپ بیمه‌بازار راه‌اندازی شده که با استناد به موارد مطرح شده در آن، مشتریان مطمئن می‌شوند مقرون‌به‌صرفه‌ترین بیمه مورد نظر خود را تهیه کرده‌اند.

تضمین بهترین قیمت به مشتریان بیمه‌بازار اجازه می‌دهد تا در صورت مشاهده قیمتی ارزان‌تر از نرخ ارائه شده، با معرفی مکانی که این قیمت را به مشتریان خود عرضه می‌کند (سایت اینترنتی یا فروشگاه فیزیکی) مابه‌التفاوت نرخ پرداختی خود را نسبت به قیمت اعتراضی خود از بیمه‌بازار دریافت کنند.

به این ترتیب هیچ زیانی متوجه مشتری نمی‌شود و می‌توان در کنار خدمات آنلاین دیگر این استارتاپ، مثل مقایسه بی‌طرفانه بیمه‌ها با توجه به نیاز خود، تقویم بیمه‌ای (یادآوری در زمان نزدیکی اتمام بیمه کاربر از سوی سایت) و مشاوره آنلاین و تلفنی بیمه به قیمت‌های منصفانه و ارزان‌تر نیز دست پیدا کرد.

شرایط شرکت در این طرح به درستی مشخص شده تا استفاده سودجویانه‌ای از آن نشود

انواع بیمه‌نامه‌های مورد نیاز هر فرد همچون بیمه ثالث، شخص ثالث و بیمه عمر در این کمپین جای می‌گیرند تا خریدار با مقایسه بین سازمان‌های بیمه‌ای معتبر کشور، بتواند با توجه به نیازهای خود مقرون‌به‌صرفه‌ترین بیمه را تهیه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی