ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت بوکمارک کردن پست ها به نسخه تحت وب اینستاگرام هم اضافه شد

گزینه بوکمارک کردن پست ها حدود یک سالی هست که به اینستاگرام اضافه شده، اما تا امروز کاربرانی که از طریق پی سی در این شبکه اجتماعی فعالیت می کردند به چنین امکانی دسترسی نداشتند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۶

گزینه بوکمارک کردن پست ها حدود یک سالی هست که به اینستاگرام اضافه شده، اما تا امروز کاربرانی که از طریق پی سی در این شبکه اجتماعی فعالیت می کردند به چنین امکانی دسترسی نداشتند.

خوشبختانه از امروز، اینستاگرام به طور آزمایشی امکان بوکمارک کردن پست ها را به نسخه تحت وب اپلیکیشن هم اضافه کرده است. بنابراین اگر شما هم جزو معدود افرادی باشید که امکان تست برایشان فراهم شده، می توانید با ذخیره کردن پست های اینستاگرام همگی را در یک تب مجزا به نام Saved مشاهده نمایید.

اینستاگرام احتمالا با اضافه کردن این قابلیت در تلاش بوده که رقابت جدی تری با شبکه اجتماعی پینترست داشته باشد. همانطور که می دانید، پینترست مدت هاست که در اپ های موبایل و نسخه تحت وب خود امکان بوکمارک کردن پست ها را به کاربرانش ارائه می کند.

در هر صورت شکی نیست که امکان بوکمارک کردن پست ها در رایانه می تواند قابلیت بسیار مفید و کارآمدی باشد، چرا که مطمئنا جستجو و به اشتراک گذاری تصاویر از رایانه نسبت به موبایل کار آسان تری خواهد بود.

اما در کنار این قابلیت، اینستاگرام اعلام کرده که حالا امکان انتشار پست یا استوری با تگ تبلیغات برای جمع بزرگ تری از کاربران فراهم شده است. طبق تصمیم جدید اینستاگرام، از این پس کلیه صاحبان اکانت های تجاری که به Insights Data دسترسی داشته و نرخ مشارکت بالایی دارند قادر به انتشار چنین پست هایی خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی