ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی به دنبال استانداردسازی لوازم جانبی محصولاتش است

وجود لوازم جانبی نامعتبر و ناسازگار اغلب مشکلاتی را برای کاربران گجت ها به وجود می آورد و شرکت هایی از قبیل اپل و گوگل با ارائه برنامه های ویژه درصدد رفع این مشکلات بوده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

وجود لوازم جانبی نامعتبر و ناسازگار اغلب مشکلاتی را برای کاربران گجت ها به وجود می آورد و شرکت هایی از قبیل اپل و گوگل با ارائه برنامه های ویژه درصدد رفع این مشکلات بوده اند و حالا هواوی هم قرار است به این شرکت ها بپیوندد.

به گزارش رسانه های چینی، هواوی که دومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه جهان به شمار می رود ممکن است به دنبال راه اندازی برنامه ای تحت عنوان «ساخته شده برای هواوی» (Made for Huawei) باشد.در این برنامه به شرکت های تولید کننده لوازم جانبی که محصولاتشان را مطابق استانداردهای هواوی طراحی و تولید کنند مجوز الصاق برچسب Made for Huawei داده می شود.

بر اساس گزارش یکی از سایت های معتبر چینی در زمینه فناوری، مبدل USB Type-C به HDMI برای میت 10 اولین محصولی است که تحت این استاندارد تولید خواهد شد.

این غول چینی با راه اندازی برنامه استاندارد سازی به دنبال این است که با یک تیر چند هدف را بزند. نخست اینکه کمپانی های رقیب از قبیل اپل و گوگل قبلا چنین طرحی را پیاده سازی کرده اند و هواوی هم نباید از آنها عقب بماند.

علاوه بر این اپل در ازای تائید هر محصول هزینه ای را از تولید کننده آن دریافت می کند، بنابرین هواوی هم می تواند یک منبع درآمد دیگر را برای خود دست و پا کند.

در نهایت این طرح با ایجاد راهی مطمئن برای تشخیص محصولات معتبر، اعتماد کاربران به این برند را افزایش می دهد که در نهایت به فروش محصولات بیشتر منجر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    یعنی تا حالا کیفیت خوبی نداشته و استاندارد نبودند؟

مطالب پیشنهادی