ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت گرافیک های قدرتمند انویدیا Titan Xp برای علاقه مندان به جنگ ستارگان

بسیاری از گیمرها علاوه بر قدرت و کارایی سخت افزار مورد استفاده خود، به طراحی و خصوصیات ظاهری محصولات نیز توجه ویژه ای دارند که این موضوع را می توان در فروش خوب باندل های ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

بسیاری از گیمرها علاوه بر قدرت و کارایی سخت افزار مورد استفاده خود، به طراحی و خصوصیات ظاهری محصولات نیز توجه ویژه ای دارند که این موضوع را می توان در فروش خوب باندل های مختلف در کنسول های بازی مشاهده کرد.

کمپانی انویدیا نیز به عنوان تولیدکننده کارت گرافیک (که در اجرای بازی ها نقش اساسی دارد)، در رویکرد مشابهی دو نمونه جدید از کارت گرافیک قدرتمند «Titan Xp» خود را با تم سری فیلم های محبوب «جنگ ستارگان» معرفی کرده که از طراحی جالبی برخوردارند.

کارت های جدید انویدیا در دو نسخه «Jedi Order» و «Galactic Empire» به بازار عرضه می شوند

محصولات جدید انویدیا در دو مدل «Jedi Order» و «Galactic Empire» ساخته شده اند که اولی با نور سبز رنگ نماد گروه مقاومت بوده و بدنه ای از جنس فلز به ظاهر کهنه (یادآور تجهیزات قدیمی و فرسوده گروه) دارد، و دومی با لامپ های LED قرمز رنگ نماد امپراتوری کهکشان است که از بدنه مشکی رنگ صیقلی (اشاره به تجهیزات مدرن و با کیفیت امپراتوری) بهره می برد.

جزئیات موجود در کارت های جدید انویدیا نیز در نوع خود جالب توجه هستند؛ چرا که در طراحی نسخه Jedi Order می توان یک شمشیر «Light Saber» را مشاهده کرد و دیزاین مدل Galactic Empire نیز به نوعی یادآور «ستاره مرگ» (Death Star) امپراتوری کهکشان است.

لازم به ذکر است که کارت گرافیک Titan Xp در حال حاضر قدرتمندترین گزینه انویدیا برای گیمرها (سری P برای کاربری حرفه ای طراحی شده است) بوده که به 3840 هسته CUDA با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 12 گیگابایت حافظه GDDR5X با سرعت 11.4 گیگابیت بر ثانیه مجهز شده، و توان پردازشی 12 ترافلاپس (دو برابر کنسول Xbox One X) را فراهم می کند.

گفتنی است کارت گرافیک های سری جنگ ستارگان انویدیا با قیمت 1200 دلار، از امروز برای اعضای «GeForce Experience» قابل پیش خرید بوده و سایر علاقه مندان نیز می توانند پس از عرضه مستقیم به بازار (26 آبان) این محصولات را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی