ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت افزوده اپل
تکنولوژی

شاید هدست واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۱۹ از راه برسد

به تازگی منبعی در درون کمپانی اپل مدعی شده که مهندسان این شرکت با قدرت تمام در حال کار روی هدست واقعیت افزوده اپل هستند. محصولی که انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ از راه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

به تازگی منبعی در درون کمپانی اپل مدعی شده که مهندسان این شرکت با قدرت تمام در حال کار روی هدست واقعیت افزوده اپل هستند. محصولی که انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ از راه برسد.

خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که این هدست محصول جدید بعدی اپل پس از اپل واچ خواهد بود و بعد از رونمایی احتمالی در اواخر ۲۰۱۹، می بایست انتظار آغاز عرضه آن همزمان با شروع سال ۲۰۲۰ را داشته باشیم.

هدست اپل مجهز به پردازنده و سیستم عامل اختصاصی خواهد بود

همچنین گفته می شود که هدست واقعیت افزوده اپل به مانند دیگر دیوایس های این شرکت مجهز به چیپست اختصاصی و یک سیستم عامل اختصاصی (موسوم به rOS) خواهد بود، سیستم عاملی که به طور حتم شباهت های فراوانی با iOS خواهد داشت. منبع خبر باور دارد که بر خلاف دیگر گجت های واقعیت مجازی موجود در بازار، این محصول از نمایشگر اختصاصی نیز برخوردار خواهد بود.

هنوز نمی توان در خصوص ظاهر هدست واقعیت افزوده اپل اظهار نظری کرد، اما پیش از هر چیزی ظاهری مشابه عینک گوگل در ذهن ما شکل می گیرد. گوگل گلس محصولی بود که بسیار جلوتر از زمان خود وارد بازار شد و گوگل به هیچ وجه نتوانست از تمام قابلیت های آن بهره بگیرد. این دقیقاً همان تخصصی است که ما در اپل سراغ داریم.

بر کسی پوشیده نیست که اپل چند سالی هست که اهتمام فراوانی را برای حضور پررنگ در عرصه واقعیت افزوده صرف کرده، بنابراین جای تعجب نخواهد بود که در طی یک یا دو سال آینده ثمره این تلاش ها در قالب یکی دو گجت هیجان انگیز راهی بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.h.r.v pro gamer
    m.h.r.v pro gamer | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    آیفون خیلی داره تخیلی میشه خخخ

مطالب پیشنهادی