ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پژو 301 در آستانه مونتاژ در ایران خودرو؛ قیمت احتمالی و مشخصات فنی

قرار است پژو 301 به صورت آزمایشی توسط ایران خودرو مونتاژ شود. این درحالیست که نسخه های وارداتی شکست سنگینی را در بازار تجربه کردند.حالا در پی تولید نسخه های مونتاژی، پژو 301های وارداتی وضعیتی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

قرار است پژو 301 به صورت آزمایشی توسط ایران خودرو مونتاژ شود. این درحالیست که نسخه های وارداتی شکست سنگینی را در بازار تجربه کردند.حالا در پی تولید نسخه های مونتاژی، پژو 301های وارداتی وضعیتی به مراتب سخت ‌تر از قبل خواهند داشت زیرا نمونه مونتاژی احتمالا با قیمتی به مراتب پایین ‌تر از نمونه. ‌های وارداتی عرضه می شوند و همین دلیل کافیست تا نسخه های وارداتی دچار افت قیمت شوند.
مدل ‌های موجود پژو 301 در ایران همگی با مدل 2016 بوده و اتاق نسل قدیم این مدل به حساب می ‌آید که با قیمتی در محدوده 89 تا 90 میلیون تومان در بازار به فروش میرسد و در آینده ‌ای نزدیک نیز مدل فیس ‌لیفت و طراحی 2017 در ایران خودرو تولید خواهد شد که هنوز قیمت آن مشخص نشده است، اما در صورت پیروی از الگوی قیمت گذاری پژو 2008 می توان انتظار داشت که این سری با بهایی کمتر از 75 میلیون تومان عرضه شوند.

در نسخه های وارداتی، پژو 301 در ابتدای ورود به بازار، بالای 100 میلیون تومان قیمت داشت که پس از عدم استقبال مردم از این خودرو، قیمت آن حدود 6 میلیون تومان به زیر نرخ نمایندگی رسید. پژو 301 در کلاس ابعادی C است و با کابینی که اندکی از پژو 206 صندوق دار بزرگتر است که یک خودروی خانوادگی جمع و جور و اقتصادی محسوب می ‌شود. موتور EC5 این خودرو با قدرت 114 اسب بخار در کنار گیربکس 6 سرعته AT6 نیز تفاوت بسیار بزرگی با خانواده پژو 206 ندارد هرچند که افزایش دو دنده در گیربکس و بهبود اندک قدرت موتور می تواند تا حدی محسوس باشد و باعث کاهش مصرف سوخت خودرو شود.پژو 301 داراى امکاناتى نظیر، دارای کیسه‌های هوای جانبی و جلویی و پرده‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های برقی، سیستم سانروف، سنسور پارک عقب و سیستم تثبیت کننده سرعت (کروز کنترل) / سیستم START/STOP است.
این محصول با توجه به استاندارد آلایندگی یورو 6 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    صد بخوای پول اینو بدی، ۹۸ میدی byd s6 میگیری!

  • mehdi.ch
    mehdi.ch | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    اقتصادی ؟؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی