ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن 8Bit Photo Lab؛ دنیا را پیکسلی کنید

تا حالا سعی کرده اید که در عکس ها خودتان را از ریخت و قیافه بیندازید؟ شاید احمقانه به نظر برسد، اما اپلیکیشن هایی هستند که واقعا همین کار را انجام می دهند و جالب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

تا حالا سعی کرده اید که در عکس ها خودتان را از ریخت و قیافه بیندازید؟ شاید احمقانه به نظر برسد، اما اپلیکیشن هایی هستند که واقعا همین کار را انجام می دهند و جالب اینکه طرفداران زیادی هم دارند.

نمونه بارزش اپلیکیشنی است که امروز معرفی می کنیم. 8Bit Photo Lab به طور اختصاصی برای این طراحی شده که عکس های صحیح و سالم شما را به یک تابلوی پیکسلی تبدیل کند و منظره ای بیافریند که به یاد بازی های کنسول های قدیمی بیفتید.

8Bit Photo Lab با بیش از 50 افکت مختلف بافت ریز و نرم عکس ها را درشت و مکعبی می کند. این افکت ها (که همه شان در نسخه رایگان آزاد نیستند) همگی درجات مختلفی از پیکسله کردن تصاویر را به نمایش گذاشته و هر کدام تم رنگی مخصوص به خود را دارند.

هر کدام از این افکت ها هم می توانند برای موقعیت خاصی کاربرد داشته باشند. به عنوان مثال اگر هدف تان پیکسلی کردن یک تصویر پرتره باشد، طبیعتا باید افکتی را برگزینید که پیکسل های ریزتری داشته باشد. اما برای پیکسلی کردن یک شیء ساده و بدون پس زمینه، شاید پیکسل های درشت تر هم بتوانند منظره جالبی به عکس هایتان بدهند.

8Bit Photo Lab این افکت های پیکسلی را از شکل و شمایل بازی های کنسول های قدیمی الگوبرداری کرده تا حس نوستالژی تان را هم بر انگیزد. این افکت ها را می توانید هم روی عکس های گالری و هم تصاویری که همان لحظه با دوربین گرفته اید اعمال کرده و بعدا روی تنظیماتی مثل ترکیب رنگی، میزان نویز، شکل هندسی پیکسل ها، نسبت تصویر و موارد دیگر هم کار کنید.

تصاویری که با این اپلیکیشن می سازید می توانند در ابعاد خیلی کوچک (8x8 پیکسل) تا خیلی بزرگ (4096x4096 پیکسل) باشند. البته برای گرفتن خروجی های 4096 پیکسلی باید اپلیکیشن را به نسخه کامل ارتقاء بدهید که در این حالت افکت های بیشتری هم برایتان آزاد می شوند.

8Bit Photo Lab ضمنا به غیر از اعمال افکت های پیکسلی، گزینه نوشتن با فونت های پیکسلی را هم در اختیارتان می گذارد. خوشبختانه این فونت ها را می توانید به ابعاد دلخواهتان درآورده و هر گوشه تصویر که خواستید بنشانید.

در مجموع شاید در نظر اول پیکسلی کردن عکس ها کار بیهوده ای به نظر برسد، اما به شدت سرگرم کننده است و اتفاقا برای ساخت پکیج آیکن، استیکر یا آواتارهای خاص می تواند کاربرد هم داشته باشد.

البته این که تصاویر پیکسلی را کجا به کار ببرید به سلیقه و خلاقیت تان بستگی دارد. با این حساب اگر دوست دارید که دنیای اطرافتان را پیکسلی کنید، اپلیکیشن 8Bit Photo Lab را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دانلود نمایید.

دانلود از گوگل پلی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی