ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درهای اپل پارک از ۲۶ آبان به روی عموم باز می شود

ارسال یک ایمیل داخلی به کارکنان شرکت آشکار ساخته بود که اپل قصد دارد مرکز تازه تکمیل شده بازدیدکنندگان اپل پارک را به طور رسمی در روز جمعه ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) بازگشایی کند. البته ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

ارسال یک ایمیل داخلی به کارکنان شرکت آشکار ساخته بود که اپل قصد دارد مرکز تازه تکمیل شده بازدیدکنندگان اپل پارک را به طور رسمی در روز جمعه ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) بازگشایی کند.

البته اگر در این روزها به مرکز مذکور مراجعه کنید با تابلوی زیر رو به رو می شوید که در آن ذکر شده «برای یک رویداد خصوصی تعطیل هستیم. لطفاً در بازگشایی بزرگ ما در روز جمعه ۱۷ نوامبر شرکت کنید.»

منظور از «رویداد خصوصی» همان دعوتنامه ای بود که از کارکنان اپل خواسته بود در روز ۱۶ نوامبر برای بازدید اختصاصی از مرکز فوق به اپل پارک مراجعه کنند. هر فرد می تواند سه همراه را با خود به این رویداد ببرد.

مرکز بازدیدکنندگان اپل شامل یک اپل استور با محصولات ویژه، فروشگاه هدیه، کافه، فضایی برای بازدید از اپل پارک به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده و همچنین محلی موسوم به «observation deck» است. در این مجموعه بازدیدکنندگان می توانند به روش های خلاقانه ای با نحوه طراحی و تولید محصولات اپل و ساختارهای داخلی آن آشنا شوند.

مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک حدود ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد و برآورد می شود که شرکت ساکن کوپرتینو برای احداث آن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohamad seraj
    mohamad seraj | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    پاشین بریم پیاده تا اپل پارک?

    • Mohammad Daryabiyan
      Mohammad Daryabiyan | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

      ??????????

مطالب پیشنهادی