ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز استودیو سازنده سری Titanfall را خریداری کرد

قسمت دوم سری Titanfall یک بازی اکشن اول شخص با بخش داستانی و چندنفره فوق العاده بود که به گفته مدیر عامل استودیو سازنده آن، به دلیل انتشار در زمان نامناسب و همزمانی تاریخ انتشار بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

قسمت دوم سری Titanfall یک بازی اکشن اول شخص با بخش داستانی و چندنفره فوق العاده بود که به گفته مدیر عامل استودیو سازنده آن، به دلیل انتشار در زمان نامناسب و همزمانی تاریخ انتشار بازی با بازی های بزرگی مانند بتلفیلد1، به فروش مورد نظر سازندگان و ناشران این اثر نرسید. همچنین مدیر عامل این استودیو به این نکته اشاره کرد که این بازی، دیگر هیچ محتوای قابل انتشار جدیدی نخواهد داشت.

الکترونیک آرتز که وظیفه انتشار هر دو قسمت سری Titanfall تا به این جای کار را بر عهده گرفته بود، هم اکنون با قراردادی با ارزشی نزدیک به 400 میلیون دلار، این استودیو را خریداری کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، استودیو Respawn، عناوین دیگری را با همکاری الکترونیک آرتز در دست ساخت دارد. جدا از سااخت بازی جدیدی با محوریت جهان Titanfall، یک قسمت از سری جنگ ستارگان و یک بازی بر اساس فناوری واقعیت افزوده نیز در تقویم کاری این استودیو دیده می شود.

البته هنوز مشخص نیست که این بازی جدید، قسمت سوم از سری Titanfall بوده یا Respawn به ساخت یک بازی موبایلی بر اساس دنیای این سری بازی مشغول است.

به نظر می رسید که کمپانی کره ای Nexon که پیش از این سابقه انتشار بازی موبایلی Titanfall را بر عهده گرفته بود، قصد خرید استودیو Respawn داشته که الکترونیک آرتز با پیشنهاد سرسام آور خود، مانع این امر شده است.

موسسان این استودیو، وینس زامپلا و جیسون وست بودند که با خروج از اکتیویژن، تصمیم به تاسیس Respawn گرفتند. بعد از مدتی اکتیویژن، شکایت هایی را علیه این کمپانی مطرح کرده و در نهایت باعث بازنشستگی این دو فرد از شغل بازی سازی شد. در شرایط پیچیده این استودیو، الکترونیک خرج مبالغی سنگین برای Respawn، به پاگیری دوباره این استودیو کمک شایانی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.h.r.v pro gamer
    m.h.r.v pro gamer | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    خیلی بیشعوره اصلا از ea بدم میاد بدجنسه البته نظر شخصی

مطالب پیشنهادی