ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی «ویرایشگر موزیک»؛ رباتی کاربردی برای ویرایش فایل های صوتی

این روزها اهمیت ربات ها در تلگرام به حدی رسیده که بدون وجود آن ها بسیاری از کارهایمان نا تمام می ماند. به همین خاطر است که ساخت ربات های کاربردی برای این پیام رسان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

این روزها اهمیت ربات ها در تلگرام به حدی رسیده که بدون وجود آن ها بسیاری از کارهایمان نا تمام می ماند. به همین خاطر است که ساخت ربات های کاربردی برای این پیام رسان هرگز متوقف نمی شود و روز به روز شاهد گسترش استفاده های این محصولات هوشمند نرم افزاری هستیم.

در همین راستا امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات «ویرایشگر موزیک» را برایتان معرفی کنیم. همانطور که از عنوانش پیداست، این ربات برای ویرایش موسیقی و فایل های صوتی پشتیبانی شونده در تلگرام طراحی شده، هر چند که از پس کارهای بیشتری هم بر می آید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی Musicmanagerbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ربات روی start/ ضربه بزنید.

امکانات ویرایشگر موزیک به دو دسته تقسیم می شود: آن هایی که برای ویرایش و تبدیل فایل های صوتی کاربرد دارند و مواردی که به ویدیو مرتبط هستند. ویرایشگر موزیک کارهایی مثل ویرایش تگ آهنگ ها، تبدیل وُیس به mp3 و بر عکس، برش زدن فایل mp3 و تبدیل آن به وُیس، جستجوی موزیک و امضای صوتی را برایتان انجام می دهد تا برای دسترسی به این امکانات نیازی به اپ های متفرقه نداشته باشید.

اما امکانات ربات برای ویدیوها هم بسیار مفید و کاربردی هستند. ویرایشگر موزیک می تواند تمام ویدیوهای شما را به پیام های ویدیویی دایره ای شکل تبدیل کند. بزرگترین مزیت این پیام ها را هم که می دانید: به لطف پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر می توانید ویدیو را هر جای تلگرام که خواستید با خودتان به همراه برده و در عین لذت بردن از تماشای آن به بقیه کارهایتان هم برسید.

ویرایشگر موزیک ضمنا ابزار خوبی برای تبدیل ویدیو به گیف هم هست. کافیست ویدیوهایتان را در آن بارگذاری کرده و ثانیه شروع و پایان گیف را به آن بدهید تا در چند ثانیه تصویر متحرک دلخواه تان را تحویل بگیرید. ضمنا با استفاده از این ربات امکان جدا کردن صدا از ویدیو و ساخت کلیپ موزیکال از ترکیب عکس و کپشن را هم دارید که تا کنون در کمتر ربات ایرانی دیگری دیده بودیم.

البته تمام این مزایا رایگان بدست نمی آیند. ربات ویرایشگر موزیک برای دسترسی به این قابلیت ها زمان محدودی را برایتان تعیین کرده که پس از اتمام باید حق عضویت ویژه ربات را بخرید. بسته های ویرایشگر موزیک برای یک ربات تلگرام قیمت نسبتا بالایی دارند، هر چند اگر واقعا از امکانات آن راضی باشید از پرداخت این هزینه پشیمان نخواهید شد.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی