ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

زمان برگزاری مراسم انتخاب بهترین بازی های سال مشخص شد

مراسم The Game Awards که از سال 2014 میلادی شروع به کار کرده است، نمونه مراسمی مانند گرمی و اسکار برای صنعت بازی های ویدیویی محسوب می شود. این برنامه در 6 آذر ماه، در تئاتر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

مراسم The Game Awards که از سال 2014 میلادی شروع به کار کرده است، نمونه مراسمی مانند گرمی و اسکار برای صنعت بازی های ویدیویی محسوب می شود.

این برنامه در 6 آذر ماه، در تئاتر مایکروسافت در شهر لس آنجلس آمریکا، برگزار خواهد شد و شما می توانید تا در بیش از 16 پلتفرم گیمی و دیجیتالی، به تماشای این مراسم بپردازید.

البته از سه شنبه 23 آبان ماه، نظرسنجی انتخاب دسته ای که برنده آن به وسیله کاربران انتخاب خواهد شد، شروع می شود و شما در مسنجر فیسبوک، سایت جست و جو گوگل و توییتر قادر به شرکت در این نظر سنجی خواهید بود.

این مراسم در سال گذشته به تعداد بیننده بیش از 805 میلیون نفر رسید و حضور بازی هایی مانند بتلفیلد1، اوورواچ، تایتان فال2، آنچارتد 4، از جمله دلایل جذابیت بالای این مراسم بودند.

نامزد‌های جوایز بهترین های صنعت بازی‌های ویدیویی در سال جاری میلادی، در تاریخ ۲۳ آبان اعلام خواهند شد و بازی های نامزد شده در بخش های مختلف، در فروشگاه های دیجیتالی مانند ایکس باکس لایو و فروشگاه پلی استیشن، با تخفیف به فروش خواهند رسید.

به گفته برگزار کنندگان این مراسم، The Game Awards، شما و افرادی که به بازی های ویدیویی علاقه دارند را جدا از این که چه کسی هستید یا در چه مکانی زندگی می کنید، به دور یکدیگر جمع خواهد کرد.

همچنین قرار است تا برای افزایش جذابیت مراسم، مواردی چون ارکستر ویژه و قسمت های دیگر به برنامه امسال اضافه شوند.

این برنامه اینترنتی محبوب با شراکت اسامی معتبری در دنیای بازی هایی ویدیویی مانند سایت های ای جی ان و گیم اسپات و تعدادی شبکه در سرتاسر جهان، برگزار می شود.

پیش بینی شما از برنده جایزه بهترین بازی سال جاری چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    خدایی این بازیها مثل زلدا و فاینال فانتزی چین مردم دوست دارن؟ من یبار فاینال فانتزی بازی کردم حالم از گیم پلی بازیش بهم خورد. این بازیا بدرد مردم اسیا شرقی میخوره به سلیقه بقیه نمیاد

  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    کلا فاز داورا مسابقات بازی با فاز بازیبازها و کمپانی ها فرق داره. هر چی بازی گرافیکش ساده تر باشه بیشتر دوست دارن انگار. اینقدر که به اهنگ بازی توجه میکنن کاری به گیم پلی ندارن. نمیدونم چرا هر چی بازی بچه گونه تر باشه بیشتر امتیاز میاره مثل ماریو.

  • Mr. J
    Mr. J | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    کاندیدا های که تمام سایت های بررسی تخصصی بازی ها احتمال برنده شدن بهترین بازی سال رو بهشون دادن :
    Legend of Zelda Breath of The Wild
    persona 5
    Super Mario Oddysey
    همه اشون هم انقدر خوبن که هر کدوم بشن حقشونه :))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی