ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شاید به زودی در اینستاگرام بتوانید به غیر از افراد، هشتگ ها را هم دنبال کنید

در جستجوهای اینستاگرامی به محتوای مطلوب تان نمی رسید؟ دنبال کردن افراد نمی تواند نیازهایتان از این شبکه های اجتماعی را پاسخگو باشد؟ اگر پاسخ تان مثبت است، خبر خوشحال کننده ای برایتان داریم. به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

در جستجوهای اینستاگرامی به محتوای مطلوب تان نمی رسید؟ دنبال کردن افراد نمی تواند نیازهایتان از این شبکه های اجتماعی را پاسخگو باشد؟ اگر پاسخ تان مثبت است، خبر خوشحال کننده ای برایتان داریم.

به گفته یکی از کاربران توییتر به نام Social_pip، ظاهرا اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیتی است که بتوان هشتگ ها را درست مثل حساب های کاربری در آن دنبال کرد. از آن جا که قابلیت مذکور در مرحله آزمایشی به سر می برد، هنوز در مورد انتشار آن در نسخه نهایی اینستاگرام نمی توان با قطعیت سخن گفت، اما شکی نیست که وجود چنین قابلیتی می تواند با استقبال خوبی از سوی کاربران همراه باشد.

به لطف این قابلیت برای دنبال کردن سوژه هایی که دوست دارید، حتما لازم نیست که حساب های کاربری مشخصی را دنبال کنید. مثلا اگر به گربه ها علاقه مند هستید، می توانید هشتگ cat# را دنبال کنید تا آخرین تصاویر بارگذاری شده با این هشتگ روی تایم لاین تان به نمایش در بیایند.

البته اینستاگرام اجازه نمی دهد که این تصاویر رندوم خیلی تایم لاین شما را شلوغ کنند. برای همین آن ها را در محدوده Top Posts و قسمت استوری های اخیر به نمایش می گذارد تا با وجود آن ها تصاویر اصلی تایم لاین خود را از دست ندهید.

با تمام این اوصاف، اینستاگرام هنوز از انتشار این قابلیت برای عموم کاربران صحبتی به میان نیاورده، بنابراین تا ارائه جزئیات بیشتر باید فعلا منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی