ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل با نمایشگر بدون حاشیه سامسونگ
تکنولوژی

شاید سامسونگ موبایلی با نمایشگر کوچکتر از ۵ اینچ و بدون حاشیه بسازد

به تازگی گزارش هایی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک یک موبایل با نمایشگر تمام صفحه و ابعادی کمتر از ۵ اینچ را روانه بازار سازد. بدین ترتیب علاقه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

به تازگی گزارش هایی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک یک موبایل با نمایشگر تمام صفحه و ابعادی کمتر از ۵ اینچ را روانه بازار سازد. بدین ترتیب علاقه مندان به موبایل های جمع و جورتر نیز خواهند توانست از یک نمایشگر بدون حاشیه لذت ببرند.

موبایل های سری A کاندید اصلی برای عرضه چنین محصولی هستند

لازم به ذکر است که ابعاد بدنه یک موبایل با نمایشگر تمام صفحه از ابعاد بدنه موبایل های معمولی کمتر خواهد بود. بنابراین گجتی مجهز به چنین پنلی از لحاظ ابعاد و امکان کار کردن با یک دست بسیار ایدآل و ارگونومیک خواهد بود.

تصور می شود در بازاری که تقریباً تمام پرچمداران اصلی و موبایل های مطرحش ابعادی مابین ۵.۵ تا ۶.۳ اینچ دارند، ورود یک محصول با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر تمام صفحه کمتر از ۵ اینچ می تواند با استقبال خوبی از طرف طیف وسیعی از کاربران (که چند سالی هست توجهی به سلیقه آنها نمی شود) مواجه خواهد شد.

اگرچه بسیار بعید خواهد بود که چنین محصولی به عنوان یک پرچمدار راهی بازار شود، اما میان رده های سامسونگ همچون سری A نیز از قدرت کافی برای تحت پوشش قرار دادن نیازهای بخش عمده ای از کاربران برخوردار هستند. ضمن این که از لحاظ قیمت نیز خرید آنها برای تعداد بیشتری میسر خواهد بود.

حالا که به موبایل های سری گلکسی A سامسونگ اشاره کردیم بد نیست یادآوری کنیم که پیش از این شایعات متعددی در خصوص عرضه نسل تازه اسمارت فون های این سری با نمایشگرهای موسوم به بی نهایت به گوش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ali_Gol
    Ali_Gol | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    اگه مشخصات یک پرچمدار رو داشته باشه من قطعا خریدارش هستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی