ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر آیفون 10 در هوای سرد کار نمی کند؛ آپدیت نرم افزاری در راه است

ظاهرا باگ های نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های پرچمدار سال جاری به یک اپیدمی تبدیل شده و حالا نوبت به آیفون 10 رسیده است. در هفته گذشته برخی کاربران آیفون 10 از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

ظاهرا باگ های نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های پرچمدار سال جاری به یک اپیدمی تبدیل شده و حالا نوبت به آیفون 10 رسیده است.

در هفته گذشته برخی کاربران آیفون 10 از هنگ کردن صفحه لمسی موبایل خود در هوای سرد خبر داده بودند که تنها با قفل کردن صفحه و بازگشایی مجدد برطرف می شود.این مشکل که به «کلدگیت» معروف شده ابتدا در یکی از بلاگ های محبوب اپل مطرح شد اما پس از تائید آن از طرف تعداد زیادی از کاربران، در نهایت واکنش کمپانی کوپرتینویی را به دنبال داشت:

تاچ این اسمارت فون به خاطر یک مشکل نرم افزاری پس از کاهش سریع دمای اطرف برای چند لحظه به درستی عمل نمی کند اما در آپدیت بعدی این مساله برطرف خواهد شد.

کاربران گزارش کرده اند که حتی در دماهای نزدیک به صفر درجه سانتی‌گراد نیز صفحه لمسی آیفون 10 به درستی عمل نمی‌کند.

این مشکل در حالی به وقوع پیوسته که با نزدیک شدن یک موج قطبی بسیاری از ساکنان شمال آمریکا خود را برای کاهش شدید دما آماده می کنند و این مساله ممکن است برای کاربران آیفون 10 دردسرساز شود.

همانطور که می دانید آیفون 10 نخستین موبایل کمپانی کوپرتینویی است که از نمایشگر OLED بهره می برد. این صفحه نمایش علاوه بر دوام و انعطاف پذیری بالا، رنگ های مختلف به ویژه مشکی را بسیار زیباتر نمایش می دهد، با این وجود به نظر می رسد برای سازگاری کامل با موبایل های اپل نیاز به زمان بیشتری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Farzinati
    Farzinati | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    دوستانی که ۸ میلیون پول میدن براش زحمت بکشن یه بخاری نفتی هم براش بگیرن خدای نکرده وقتی سردش شد اذیت نشه بتونه کارکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی