ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت جدید اپلیکیشن Clips عملکردی مشابه تکنولوژی پرده سبز سینما دارد

بعد از کپی برداری کمپانی های مختلف از اسنپ چت، فروردین امسال کمپانی اپل هم به این حرکت دسته جمعی پیوست و برنامه ای با نام Clips [معرفی دیجیاتو] را منتشر کرد. اپلیکیشنی که شاید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۸

بعد از کپی برداری کمپانی های مختلف از اسنپ چت، فروردین امسال کمپانی اپل هم به این حرکت دسته جمعی پیوست و برنامه ای با نام Clips [معرفی دیجیاتو] را منتشر کرد. اپلیکیشنی که شاید در نگاه اول بیشتر ترکیبی از بخش اسلایدشو سیستم عامل iOS و ویژگی های نرم افزار iMovie به حساب بیاید ولی شباهت هایش با اسنپ چت غیرقابل انکار هستند.

حالا اپل با انتشار آپدیتی تصمیم تا از پتانسیل های گران ترین آیفونش در Clips استفاده کند. با توجه به اطلاعات به دست آمده، به کمک بروزرسانی Clips شاهد حالت جدیدی به نام Selfie Scenes در این برنامه هستیم که به کاربران آیفون 10 اجازه می دهد تا سلفی های 360 درجه از خود گرفته و تغییراتی روی آن بدهد.

جدا از حالت Selfie Scenes، با آپدیت جدید Clips حالا این اپ از iCloud هم پشتیبانی می کند.

به عبارت دیگر جالب ترین نکته Selfie Scenes اینجاست که کاربر به کمک این مود جدید Clips می تواند پس زمینه ها را تغییر دهد. در واقع همانند تکنولوژی پرده های سبز دنیای سینما، Selfie Scenes می تواند پس زمینه را برداشته و آن را با نماهای دیجیتالی جایگزین کند.

بد نیست بدانید این ویژگی از سنسورهای TrueDepth آیفون ایکس استفاده می کند که وجودش در این موبایل باعث شده تا دوربین غنی ترین عکس های ممکن را بتواند از چهره کاربر به ثبت برساند. آپدیت بزرگ اپلیکیشن Clips هم اکنون در دسترس بوده و آی دیوایس هایی که دارای سیستم عامل iOS 11.1 هستند قابلیت دانلود آن را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    فک کنم برنامه آندرویدی ریمو بکگراند یه جورایی همون کارو انجام بده ک خیلی وقته واسه اندروید ساخته شده

  • MehraDedSec
    MehraDedSec | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    بهش میگن قابلیت کروماکی (حذف پرده سبز) ?

مطالب پیشنهادی