ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پنج رکورد شکسته شده توسط Koenigsegg Agra RS

اگر در جریان اخبار این چند روزه در حوزه خودرو باشید، حتما مطلع هستید که رکورد سرعت توسط Agera RS شکسته شده است. این خودرو توانست به سرعت باورنکردنی 446.97 کیلومتر بر ساعت برسد اما ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

اگر در جریان اخبار این چند روزه در حوزه خودرو باشید، حتما مطلع هستید که رکورد سرعت توسط Agera RS شکسته شده است. این خودرو توانست به سرعت باورنکردنی 446.97 کیلومتر بر ساعت برسد اما Koenigsegg فقط رکورد سرعت را نشکست، بلکه همزمان با آن رکورد 4 رکورد دیگر ثبت کرده است.

علاوه بر اینکه Koenigsegg Agera RS چند هفته پیش رکورد جدیدی به عنوان سریعترین خودرو خیابانی در 0 تا 400 و 0 مجدد در 36.44 ثانیه ثبت کرده بود این هفته باز هم رکورد خود را شکست. اینبار 0 تا 400 تا 0 را در عرض 33.29 طی کرد.

رکورد شماره 3 مربوط به شکستن میانگین سرعت در خیابان های عمومی است. Agera RS توانست به میانگین 445.52 کیلومتر در ساعت برسد، رکورد قبلی توسط یک مرسدس W125 تقویت شده با سرعت 432.7 کیلومتر در ساعت در سال 1938 به ثبت رسیده بود. لازم به ذکر است رکورد مرسدس در اتوبان های آلمان ثبت شد، بنابراین آگرا ار اس به یک رکورد 80 ساله غلبه کرده است.

رکورد بعدی مربوط به میانگین سرعت مسافت یک کلیومتر است. Koenigsegg Agera Rs توانست به میانگین 445.54 برسد که باز هم رکورد قبلی در دست مرسدس بود. مرسدس W125 تقویت شده توانسته بود به سرعت 432.7 کیلومتر در ساعت در سال 1938 برسد.

رکورد چهارم نیز میانگین سرعت مسافت یک مایل در جاده های عمومی است. Agera RS به دست راننده رسمی شرکت Koenigsegg اقای Niklas Lilja توانست به سرعت 444.66 در ساعت برسد که باز هم تازه توانست رکورد 432.4 کیلومتری مرسدس پس از 80 سال بشکند.

رکورد شماره پنج مربوط به حداکثر سرعت ثبت شده در جاده های عمومی است. Koenigsegg Agera RS در جاده های عمومی توانست به سرعت 457.49 کیلومتر در ساعت برسد.

این رکورد نیز باز هم در دست مرسدس Rekordwagen بود که در سال 1938 به ثبت رسیده بود. مسلماً این هیولا در نمک زار و حتی پیست خصوصی Volkswagen می تواند سرعت بیشتری به ثبت برساند. باید نشست و دید که ایا Volkswagen اجازه این کار را به Koenigsegg خواهد داد یا خیر؟

در آخر نیز لازم است اشاره کنیم Koenigsegg Agera RS به عنوان پرچمدار Koenigsegg به حساب نمی اید بلکه پرچمدار شرکت Regera نام دارد باید منتظر اینده باشیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در مورد اعداد ارقام سرعت رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    پنج رکورد پراید:بدترین کیفیت.گرانترین نسبت به ارزش واقعی،بدترین آلایندگی نسبت به موتور،حرفه ای ترین قاتل و شیردوشی شده ترین گاری.(حیف اسم ماشین که بخوای روش بزاریم.)

  • Sasan vaziri
    Sasan vaziri | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    بوگاتی رو له کرده

  • saeed
    saeed | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    خجالت نکشیده بعد ۸۰ سال رکورد مرسدس شکسته

مطالب پیشنهادی