ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوز های مهاجر؛ بررسی ایرانی های فیفا 18

برای ما ایرانی ها که لیگ برترمان در هیچ یک از بازی های PES و یا فیفا حضور ندارد، دیدن بازیکنان لژیونرمان می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما نکته جالب این جا است که ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

برای ما ایرانی ها که لیگ برترمان در هیچ یک از بازی های PES و یا فیفا حضور ندارد، دیدن بازیکنان لژیونرمان می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما نکته جالب این جا است که بعضی از بازیکنان حاضر در بازی می توانند در کریر مود و یا اولتیمیت تیم تاثیر گذار باشند و تنها جنبه حضور معنوی ندارند.

امیدواریم روزی برسد که لیگ ایران و تیم ملی هم در لاین آپ فیفا حضور داشته باشند و شاهد حضور تمام بازیکنان ایرانی در بازی باشیم.

برای تک تک این بازیکنان در دنیای حقیقی آرزوی موفقیت و سربلندی می کنیم و در ادامه به بررسی وضعیت این بازیکنان و قدرت ها و قابلیت های کاربردی آنان می پردازیم.

سعید عزت اللهی

سعید که در لیگ روسیه و تیم آمکار پرم مشغول بازی است یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به حساب می رود. بگذریم که حواشی پیش آمده برایش، او را از مسیری که باید منحرف کرده است. میانگین قدرتی او 66 است که می توانست بیشتر باشد و حتی تا 70 هم برسد. مخصوصا قدرت دفاعی او که 59 است، بسیار غیر منصفانه به نظر می رسد و می توانست حداقل 65-74 باشد.

پست او هافبک میانی است و با قیمت خیلی خوبی می توانید او را به خدمت بگیرید و به عنوان ذخیره دوم و یا سوم بازیکن اصلی تیم تان استفاده کنید.

سن او 22 سال است که باعث می شود تا پرورش او سرمایه گذاری خوبی برای تیم شما باشد و در طی دو یا سه فصل به میانگین 75-80 برسد که هم از نظر مالی برای شما سود دهی بالایی داشته باشد و هم به عنوان یک بازیکن تراز اول در سطح تیم های معمول اروپایی به کار گرفته شود.

استیون بیت آشور

دفاع راست ایرانی تیم تورنتو با اوورال 69 که یک امتیاز بالاتر از میانگین قدرت تیم محسوب می شود. استیون که در لیگ کانادا توپ می زند از سرعت خوبی برخوردار است (76) و قدرت بدنی او برای یک دفاع نیز قابل توجه است (73).

اما به دلیل سن بالایش و نداشتن پتانسیل پیشرفت، خرید خوبی محسوب نمی شود و مناسب لیگ های سطح اول نیست. به هر حال او یک بازیکن متوسط رو به پایین قلمداد می شود و تنها می تواند قیمت بسیار پایینش شما را وسوسه کند.

صد البته در پستی که او بازی می کند، بازیکنان قدرتمند به تعداد انگشتان یک دست می رسد و می تواند برای یک یا دو فصل ذخیره مطمئنی در قامت یک مهره پوششی باشد.

کاوه رضایی

کاوه از آن دست بازیکنانی است که بی شک لیاقت میانگین قدرتی بسیار بالاتری از وضع فعلی اش دارد. کاوه که بازیکن دونده و یک تمام کننده بسیار خوب است دارای قدرت های بسیار نا امید کننده ای در بازی است.

سرعت 67 برای چنین بازیکنی جز اجحاف چیزی را برای ما تداعی نمی کند. میانگین سرعت او می توانست حتی در بازه 78-84 قرار بگیرد که میزان بی عدالتی را کاملا نمایان می کند.

قدرت تمام کنندگی او در عین ناباوری 68 در نظر گرفته شده است که به راحتی می توانست بین 79-88 باشد.

این بازیکن 25 ساله که در تیم کارلوی لیگ بلژیک مشغول به بازی است، می تواند یک سرمایه گزاری خوب از سوی شما برای تقویت خط حمله تان باشد.

رامین رضاییان

بازیکن پر حاشیه و اسبق پرسپولیس که پس از فراز و نشیب های بسیار در آخر به اوستنده بلژیک پیوست، با این اتفاق شانس این را پیدا کرد تا در بازی حضور داشته باشد و کارت او نیز کومبوی جالبی از سه رنگ سبز و سفید قرمز تشکیل داده است.

رامین 27 ساله با میانگین قدرتی 70 در پست دفاع راست قرار می گیرد. البته با بررسی سبک بازی باکس به باکس او و مشاهده عملکردش در زمین فوتبال، می توان گفت که شایسته میانگین بسیار بالاتری از 70 است.

برای مثال سرعت او که در حال حاضر 75 است، با این که سرعت خوبی به حساب می رود، اما می توانست بین 80-88 باشد.

اما اوضاع جایی وخیم می شود که به سراغ بررسی قدرت شوت او در بازی می رویم، 66 برای بازیکن شوت زنی مثل رامین که گل های زیبایی هم از ضربات کاشته و شوت های راه دور به ثمر رسانده، کاملا غیر قابل قبول است و این عدد می توانست چیزی بین 79-87 باشد.

رضاییان با توجه به قدرت هایش یکی از دفاع راست های متوسط متمایل به خوب بازی به شمار می رود و با توجه به سن و پتانسیلش، می تواند انتخاب خوبی برای یک دفاع راست هجومی باشد.

دانیال داوری

یکی از ضعیف ترین ایرانی ها و همچنین دروازه بان های کل بازی. دانیال با میانگین قدرتی 64 به هیچ عنوان بازیکن خوبی به شمار نمی رود و با توجه به 29 ساله بودنش، توجیه پرورشی هم ندارد.

دانیال که در بوندسلیگا 2 و تیم دویزبورگ فعال است، یکی از بدترین کارت های قدرتی را دارد و خرید و به کار گیری او اصلا توصیه نمی شود.

خالد شفیعی

مدافع 30 ساله تیم اف سی سئول کره وضعیت هولناک تری نسبت به دانیال دارد. او یکی از ضعیف ترین بازیکن های کل فیفا در بین تمامی پست ها به شمار می رود.

میانگین پاس 35 و شوت 27 واقعا وحشتناک است و حتی اگر به صورت رایگان بتوانید او را در اختیار بگیرید، بازی دادنش یک ریسک بزرگ محسوب می شود.

علیرضا حقیقی

گلر خوش بر و روی ایرانی که در جام جهانی ظاهرش ترند شده بود در حال حاضر مشغول بازی در اسکیلستونا لیگ سوئد است. او با میانگین 71 یکی از بهترین دروازه بان های لیگ سوئد به شمار می رود و میانگین خوبی دارد.

این گلر 28 ساله میانگین قدرتی 71 را در اختیار دارد که برای یک دروازه بان میانگین خوبی به شمار می رود. او می تواند یک انتخاب مناسب برای دروازه بان ذخیره یک تیم حتی تراز اولی باشد که با پرورش به 75-80 هم برسد.

رضا قوچان نژاد

مهاجم ملی پوش که گل صعود ما به جام جهانی 2014 برزیل را در مقابل کره به ثمر رساند، در لیگ هلند و تیم هیرنوفین مشغول به خدمت است.

آقای گل شماره دوم فصل قبل لیگ هلند با میانگین قدرتی 72 در بازی نیز حضور دارد. اما به راحتی می توانست بین 74-78 باشد.

ولی در وضع فعلی هم بازیکن چپ پای خوبی به شمار می رود و می تواند به عنوان یک مهاجم به تقویت خط حمله هر تیمی کمک کند.

گوچی 30 ساله قیمت مناسبی هم دارد اما در هنگام خرید پتانسیل پیشرفت پایین او را هم باید در نظر بگیرید.

میلاد محمدی

میلاد تنها 24 سال سن دارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای استحکام خط دفاعی است. به دلیل سرعت چشم گیر 89 تایی او یک مهرا تاثیرگذار در فاز هجومی نیز قلمداد می شود.

میلاد که در لیگ روسیه و تیم ترک گروزنی توپ می زند، یکی از قوی ترین دفاع چپ های بازی به حساب می رود و پتانسیل پیشرفت بسیار خوب او باعث می شود یه یک هیولای ترسناک برای حریفان بدل شود.

میانگین قدرتی 73 تایی او می تواند حتی تا عدد 88-90 هم برسد که البته حوصله و پیگیری زیادی در استفاده زیاد او در تمرینات می طلبد.

کریم انصاری فرد

مهاجم 27 ساله تیم المپیاکوس که در لیگ یونان مشغول به بازی است. کریم می توانست میانگین بسیار بیشتری از 73 در اختیار داشته باشد.

او لایق عددی بین 77-83 است ولی باز هم باعث نمی شود که او را بازیکنی ضعیف بدانیم.

انصاری فرد از آن دست بازیکنانی است که اگر بتوانید او را خوب تغذیه کنید، می تواند تبدیل به یک ماشین گلزنی شود.

قیمت او نسبت به تیم و لیگ فعلی اش پایین نیست اما منصفانه به نظر می رسد. استفاده از او در کریر مود برای تیم های متوسط بسیار پیشنهاد می شود.

علیرضا جهان بخش

یکی از بهترین انتخاب ها برای وینگ راست برای هر تیمی. علیرضا که در تیم AZ آلکمار قرار دارد، یک بازیکن فوق العاده است و با تمرین دادن او می توانید به میانگین 87-91 برسید.

یک بازیکن متعادل با 24 سال سن که می تواند ستاره هر تیمی باشد. قدرت شوت زنی او باید بیشتر از چیزی که هست در نظر گرفته می شد و در بازی 85-89 قرار می گرفت.

اوورال 75 او می توانست تا 81-83 هم در نظر گرفته شود. شاید گفت او تنها ایرانی شاغل در لیگ های خارجی است که با یک شیب ملایم رو به بالا در هر بازی می درخشد و ستاره آلکمار به شمار می رود.

خرید او حتما و حتما برای هر تیمی پیشنهاد می شود.

سردار آزمون

سردار 22 ساله که جزو تیم روبین کازان روسیه است، بهترین بازیکن ایرانی از نظر میانگین قدرتری به شمار می رود.

میانگین 77 او در این سن، آزمون را به یکی از ارزشمندترین بازیکنان فیفا تبدیل می کند که با سرمایه گذاری صحیح می توانید خروجی بسیار مناسبی از او بگیرید.

سردار سرعت و فینیشنگ خوبی دارد و در محوطه جریمه یک تهدید به حساب می رود. خرید او نیز برای هر تیمی که هستید یک انتخاب هوشمندانه به حساب می رود و کاملا پیشنهاد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    احتمالا لیگ برتر ایران توی فیفا 19 بیاد
    تو لینک زیر میتونید رای بدید:
    http://www.fifplay.com/fifa-19-leagues-vote/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی