ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه زودهنگام گلکسی اس 9 به بازار بدون حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر [به روزرسانی شد]

در سال های اخیر همواره پیش از معرفی محصولات پرطرفدار، بازار اخبار و شایعات به شدت داغ بوده و منابع مختلف هر روز اخبار ویژگی های جدید و متفاوت محصولات مورد انتظار را منتشر کرده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

در سال های اخیر همواره پیش از معرفی محصولات پرطرفدار، بازار اخبار و شایعات به شدت داغ بوده و منابع مختلف هر روز اخبار ویژگی های جدید و متفاوت محصولات مورد انتظار را منتشر کرده اند.

پرچمداران 2018 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از تابستان امسال (و حتی پیش از معرفی گلکسی نوت 8) شایعات مختلفی به خصوص درباره محل قرارگیری سنسور اثر انگشت آنها در خبرگزاری های مختلف منتشر شده است.

سامسونگ از ماه آینده تولید گلکسی اس 9 را آغاز می کند

حال به گزارش یکی از منابع معتبر در صنعت کره جنوبی، کمپانی سامسونگ طی یکی دو هفته آتی پنل های OLED مورد نیاز برای موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود را دریافت خواهد کرد و تولید این پرچمداران را هم به احتمال زیاد از یک ماه آینده آغاز می کند.

همچنین خبر مذکور با توجه به شایعات قبلی که به حفظ اندازه نمایشگر در سری اس و نوت 2018 سامسونگ اشاره دارند، تا حدودی منطقی به نظر می رسد چرا که شرکت سازنده تنها با اعمال بهبودهایی در عملکرد کلی و افزایش توان پردازشی، می تواند محصولات خود را برای عرضه به بازار آماده کند.

البته منبع مورد بحث در ادامه عنوان کرده پنل پشتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در سال 2018 با تغییرات اساسی در طراحی مواجه خواهد شد که احتمالاً به استفاده از ماژول دوربین دوگانه در این موبایل ها اشاره دارد.

طرح های احتمالی برای پنل پشتی گلکسی اس 9

لازم به ذکر است که بنا بر یک گزارش جداگانه، فناوری «اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر» به احتمال زیاد برای استفاده در گلکسی اس 9 آماده نخواهد شد و در بهترین حالت، به گلکسی نوت 9 خواهد رسید.

گفتنی است سیاست سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی اس 9 به بازار، تصاحب هرچه بیشتر سهم بازار آیفون 10 است زیرا اکثر مشتریانی که 1000 دلار برای محصول اپل می پردازند، احتمالاً حداقل برای 2 سال دیگر اقدام به خرید یک پرچمدار گرانقیمت نخواهند کرد.

 

به روزرسانی:

به تازگی رندرهای CAD طرح احتمالی گلکسی اس 9 منتشر شده که در صورت اصالت و انتخاب شدن به عنوان دیزاین نهایی، علاوه بر نمایشگر اینفینیتی شاهد چیدمان عمودی ماژول دوربین دوگانه در گلکسی اس 9 خواهیم بود:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    حسگر اثر انگشت کاش میومد وسط خیلی بالاس

  • mahzar
    mahzar | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    منم چهار روزه s8 دارم پشت گوشی که یشه ای زیر نور میبینم خط خش ریزی میبینم یعنی شیشه اینقدر الکی که راحت خط خش میگیره دلم خوش بود شیشه ای خش نمیگیره

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    @LOGANLEGEN
    تعجب من هم همینه
    با وجود اینکه گوشی من معلولا تو قاب هست اما با دقت به بدنه متوجه خش ها خواهی شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی